خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: راهپیمایی اربعین یک حرکت بین‌المللی عدالت طلبانه در برابر استکبار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: راهپیمایی اربعین یک حرکت بین‌المللی عدالت طلبانه در برابر استکبار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی اربعین منحصر به شیعه نیست بلکه همه عدالت‌طلب‌ها حضور دارند و شیعه، سنی، مسیحی، یهودی و ارمنی شرکت می‌کنند به همین دلیل استکبار از برپایی این همایش وحشت دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین  سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با موکب‌داران اربعین شهر قهستان اظهار داشت: راهپیمایی اربعین یک حرکت بین‌المللی عدالت‌طلبانه در برابر ستمگران جهانی است.

وی خطاب به موکب‌داران اربعین شهر قهستان گفت: سوابق مردم خوب قهستان و دیانت و تعهد آنان چه قبل از انقلاب و چه از انقلاب تا به امروز مایه افتخار بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر انسانی به نحوی در زندگی خود پیروزی و شکست را حس می‌کند گفت: انسان می‌تواند در هر امری که شرکت می‌کند شکست نخورد و راه آن این است که عناصری در هستی وجود دارد که پیروزی ذاتی آن است برای مثال در دنیا علم و جهل وجود دارد و اینگونه نیست که علم باید تلاش کند و پیروزی کسب کند چون پیروزی ذاتی علم است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر همه دنیا را جهل بگیرد آنکه پیروز است علم است خاطرنشان کرد: جهل و ظلمت پیروز نیست چون پیروزی ذاتی نور است و عدل در ذات خود بر ظلم پیروز است.

وی با بیان اینکه اگر دنیا را ظلم بگیرد آنکه پیروز میدان است عدل است یادآور شد: ایمان بر نفاق و کفر پیروز است بنابراین برای اینکه انسان شکست نخورد باید به این عناصر نزدیک شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، انسان عدالت طلب، انسان خداطلب، انسان عاقل و انسان ایمان طلب را از عناصر پیروزی ذاتی دانست و اظهار داشت: هرکس ایده و آرمان خود را بر اساس این عناصر تنظیم کند شکست برای او معنا ندارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در آزمایشات و امتحاناتی که پیش می‌آید ممکن است در صحنه‌های میدانی و فیزیکی از دید ظاهری او غالب و مقلوب شود افزود: پیروزی در سنجش انسانی انسان با چشم ظاهر نیست.

وی گفت: انکه کامیاب است کسی است که در رده‌های مختلف، پله‌های مختلف و رضای خدا که عقل، ایمان و علم است کامیاب شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همین که انسان به دنبال ایمان و عدالت است یعنی پیروزی بیان کرد: انسانی شکست می‌خورد که در درون از ناحیه هوای نفس شکست خورده و تن به نفاق، کفر، ظلم، جهل و ستمگری داده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی گفت: راهپیمایی اربعین یعنی پیروزی حق، علم، برهان، عقل و نور است و کسانی که وارد این مرحله می‌شوند یعنی هیچ کجا نقطه شکست وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در دنیا راهپیمایی اربعین منحصر به شیعه نیست بلکه عدالت طلب‌ها حضور داشته و شیعه، سنی، مسیحی، یهودی و ارمنی نیز شرکت می‌کنند و عدالت‌طلبی حسین برای آنان محرز شده است و قطرات باران رحمت سیل راه می‌اندازند و استکبار جهانی از آن وحشت دارد و این آزمایش اولیه برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *