خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد تلاش دشمن در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان/ اهل بیت، مهمترین شاخصه وحدت شیعه و سنی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد تلاش دشمن در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان/ اهل بیت، مهمترین شاخصه وحدت شیعه و سنی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن در راستای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت خراسان، اظهار داشت: مهمترین شاخصه سوابق گذشته‌ در زندگی برادران اهل سنت منطقه در کنار اهل تشیع که به صورت مطلوب مشاهده می‌شود، اهل بیت(ع) است.

وی به شهرستان درمیان و ‌وجود جامعه اهل سنت استان در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شاعر بنامی در این شهرستان دارای دیوان شعری است که قابل ستایش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این شاعر اهل سنت ائمه ۱۲ گانه را به زیباترین بیانات شعری توصیف کرده و در وصف حضرت مهدی(عج) سلسله نسب ایشان را از رسول خدا(ص) تا امام یازدهم آورده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی تبیین کرد: شاعران برجسته‌ای بعد از انقلاب اسلامی شعرهای گران سنگی به مناسبت‌های مختلف می‌سرودند که این شرایط سبب حساسیت دشمن می‌شود.

وی به تلاش دشمن در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمن در راستای اختلاف افکنی سنگ تمام گذاشته است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اعلام کرد: مردم شیعه و سنی نیازمند مرکزی جهت حفظ و تقریب هستند که براساس معیارها پاسخگوی آنها باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در راستای آنچه که از دستمان ساخته است کوتاهی نکنیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *