خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم جمع آوری کمک برای مردم مظلوم یمن و میانمار/ نسبت به مسلمانان مظلوم جهان بی تفاوت نباشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم جمع آوری کمک برای مردم مظلوم یمن و میانمار/ نسبت به مسلمانان مظلوم جهان بی تفاوت نباشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر کسی به هر میزانی که توانایی دارد و در زندگی به او سخت نخواهد گذشت، به مسلمانان مظلوم یمن و میانمار که این روزها در شرایط سختی به سر می برند کمک کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه (۲۳ مهر) در جلسه برنامه ریزی برای کمک به مردم مظلوم میانمار با اشاره به اینکه طبق احادیث کسی که فریاد کمک خواهی مسلمانی را بشنود و ساکت بنشیند مسلمان نیست، اظهار داشت: اگر مسلمانان با وحدت، بصیرت و توجه همدیگر را یاری کنند دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در کارهای خیر پیشتاز هستند، گفت: کمک رسانی به مردم مظلوم یمن و میانمار باید به گونه ای صورت گیرد که بر مردم فشار وارد نیاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر کسی نسبت به درآمد خود یک وجه را که خیلی در زندگی او تاثیر هم ندارد در نظر بگیرد و کمک کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه شماره حساب هایی برای کمک به مردم مظلوم یمن و میانمار در اختیار مردم قرار گیرد تا راحت تر بتوانند کمک کنند، اظهارداشت: همچنین صندوق هایی برای جمع آوری کمک در نظر گرفته شود تا آنهایی که واریز بانکی برایشان مقدر نیست از طریق صندوق ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه تدابیری اندیشده شود تا مردم بتوانند آن دست از وسائلی که در زندگی آنان اضافه است را نیز کمک کنند، گفت: با توجه به شرایطی که مسلمانان مظلوم میانمار و یمن دارند، لباس و سایر وسائل زندگی هم مورد نیاز آنها خواهد بود که مردم می توانند از این طریق هم کمک کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *