خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: شورای امنیت سازمان ملل تشکیلاتی برای غارت مظلومان جهان است/آمریکا بیش از هر زمان دیگری علیه مسلمانان توطئه می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: شورای امنیت سازمان ملل تشکیلاتی برای غارت مظلومان جهان است/آمریکا بیش از هر زمان دیگری علیه مسلمانان توطئه می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: شورای امنیت سازمان ملل تشکیلاتی برای غارت مظلومان جهان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مسؤولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی یگان‌های مستقر ارتش در بیرجند اظهار داشت: امام خمینی(ره) چقدر حساب شده برای جامعه فرزندان نظامی خود به عنوان همکار، همراه و هماهنگ به آنچه که به این وظیفه بزرگ ارزش می‌دهد سخن می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه در دنیا نیروهای آموزش‌یافته نظامی با احاطه به اقسام مختلف تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نظامی وجود دارد ولی این نیروها ارزشی ندارند، تصریح کرد: زیرا این نظامی‌ها کارشان این است که با لوله تفنگ خود به سینه محرومان و مظلومان برای حفظ شکم و شهوت عده‌ای که تنها نام انسان را دارند و در واقع جزو پست‌ترین حیوانات هستند نشانه می‌روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در مقابل نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران که تمام امتیازات نظامی را داشته و بیش از آن شجاعت و ایمان نیز دارد اما بنای آن هرگز تجاوز بر حق دیگران و هنرش مظلوم‌کشی نیست بلکه براساس آرمان‌های انبیاء دارای بصیرت توحیدی بوده و اهداف بلندسرلوحه کارش قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی عنوان داشت: هدف نیروهای مسلح حمهوری اسلامی ایران گسترش اندیشه توحیدی، عدالت و حمایت از مظلومان بوده و گرچه در جهت مدیریتی سلسله مراتبی دارد ولی آنچه که مهم بوده رضای خداوند، ارزش‌ها، عقیده توحیدی، ایمان، شجاعت و غیرت است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط سخت که دنیا به دو بلوک شرق و غرب بین شوروی و انگلیس تقسیم شده بود با امام(ره) بیعت کردند، افزود: ارتش ایران امتیازات بسیاری دارد و نسبت به دیگر اقشار، قشری قانونمند است و کار کردن با جامعه قانونمند ارزش دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بهترین سال های زندگی‌ام خدمت در بین این قشر بوده و تاکنون ارتباط خود را با آن حفظ کرده‌ام.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اضافه کرد: در گذشته هر چند وحشی‌گری‌های آمریکا و دیگر مستکبران جهان برای مردم دنیا روشن نبود، اما امروز تبیین این موضوع که این دشمنان خطرناک‌ترین و بدترین نوع دشمن برای بشر هستند مانند آفتاب روشن است.

وی ادامه داد: دشمنان ما به هیچ چیز پایبند نیستند و به تمام معنا وحشی مسلح هستند و آنچه به عنوان شورای امنیت درست کرده اند، تشکیلاتی برای غارت مظلومان جهان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آمریکا علی‌رغم قوانین بین المللی در ۵۰ کشور مداخله داشته و امروز این مداخله بیشتر شده است، تصریح کرد: آمریکا بیش از هر زمان دیگر توطئه علیه مسلمانان انجام می‌دهد و در این راه از عده‌ای به عنوان ابزار دست استفاده می‌کند و هیچ شرف و انسانیتی ندارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دیوانه‌ای تمام معنا (ترامپ) حاکم جهان شده که متاسفانه نصیحت به گوشش نمی‌رود، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید و این سخنشان پیامبرگونه بود که متاسفانه به گوش کسی نرفت و حال خط و نشان ما را باید ترامپ بکشد.

وی خاطرنشان کرد: اصولا تفکر غارت و انسان‌کشی خود نوعی جنون بوده که این افراد می‌خواهند ثروت جهان را از شکم گرسنگان بدزدند و این انسانیت نبوده و کسی که این عمل را انجام می‌دهد عقل و فطرت ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *