خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است گفت: دین و قانون اساسی تنها نباید لقلقه زبان مسئولان باشد بلکه تشکیل دولت اسلامی باید به‌طور کامل محقق شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان گردان‌های بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است.

وی با بیان اینکه “آزمایش‌ها، ریزش و رویش در انقلاب وجود دارد و باید از شر خودمان به خدا پناه ببریم”، افزود: کشور ایران اسلامی دارای نظام اسلامی و قانونمند است که در سیستم اسلامی نقصی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: مشکلات امروز کشور، حاصل از کوتاهی در اجرای قانون است و دین و قانون اسلامی نباید تنها لقلقه زبان مسئولان باشد، بلکه تشکیل دولت اسلامی باید به‌طور کامل محقق شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تصریح به اینکه مقصر بدعهدی‌های دشمن، بی‌احتیاطی نیروهای داخلی است، متذکر شد: با رها کردن قانون اسلامی و وعده دادن‌های دروغین به مردم نمی‌توان وحدت اسلامی ایجاد کرد.

وی تأکید کرد: برای کسب امتیازات مادی و رفاهی نباید به‌ فکر ارتباط و سامان گرفتن از خارج باشیم و کشور ایران بدون ملاحظه آمریکا، مقتدرانه در منطقه برای از بین بردن تروریست ها و برقراری آرامش تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه ایجاد نهضت اسلامی بیان می‌کنند که شرق و غرب مخالف برپایی نهضت اسلامی بوده که با تلاشهای مردم ولایی انقلاب اسلامی پیروز شد و آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی افزود: براساس آیات و روایات مهم‌ترین واقعه مربوط به آخر الزمان این است که حضرت مهدی(عج) ظهور و زمینه پذیرش حضور را به دنیا صادر خواهد کرد و در همه روایات مشرق‌زمین را مبدأ انقلاب می‌دانند که از ایران به منشأ ظهور و از قم به آغاز نخستین حرکت تعبیر می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *