خانه / تاپ خبر / حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی: مساجد جامع باید پاسخگوی شبهات دشمن باشند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی: مساجد جامع باید پاسخگوی شبهات دشمن باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه «مسجد جامع» تعریف خاص خود را دارد،‌ گفت: به مسجدی «جامع» گفته می شود که در آن پاسخ تمامی نیازها و شبهات دشمن داده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۸ مهر) در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت ۱۹ مهر (مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد و فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی) اظهار داشت: امروز باید همه مردم قدردان توفیقاتی باشند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیب کشور و آنها شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز همه جانبه به سمت اسلام و انقلاب هجوم آورده است،‌ افزود: در این جنگ نرم؛ مکر،‌توطئه و شیطنت دشمنان در تمامی ابعاد اقتصادی،‌سیاسی،‌اجتماعی، فرهنگی و …. ظهور و بروز می یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه «مسجد جامع» تعریف خاص خود را دارد،‌گفت: به مسجدی «جامع» گفته می شود که در آن پاسخ تمامی نیازها و شبهات داده شود.

وی مکتب اسلام را یک مکتب غنی دانست و با تاکید براینکه دست همه ما مسلمانان از این مکتب پر است،‌ ادامه داد: امروز تبلیغات دشمن در زندگی به شیوه های مختلف رسوخ کرده است بگونه ای که شاید خیلی از مردم متوجه این مهم نشوند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه باید پاسخ تمامی شبهات دشمن،‌ توسط مساجد داده شود،‌ خطاب به افراد حاضر در جلسه گفت: مسئولیت بسیار خوب و بزرگی دارید و امید است که مسجدی جامع که پاسخ تمامی شبهات را بدهد ایجاد کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *