خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: توسعه تفکر دانشجویان جهادی زمینه ساز نجات دنیا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: توسعه تفکر دانشجویان جهادی زمینه ساز نجات دنیا است

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دانشجویان جهادی گفت: این حرکت شما در مقابل حرکت منفی که دنیا را فراگرفته خیلی مشتری دارد و توسعه این تفکر می تواند زمینه ساز نجات دنیا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح پنج پنجشنبه در دیدار با دانشجویان گروه های جهادی اظهار داشت: علم از ارزش های انسان است اما ارزش آن وقتی ظاهر می شود که همراه با تعهد، اجرا و عمل باشد.

وی  با بیان اینکه اگر مصطفی چمران به عنوان شهید مصطفی چمران شناخته شد به خاطر درجات علمی ایشان نبود، بیان کرد: ایشان در همه رده های تحصیلی درجه یک بودند اما آنچه به ارزش درجات دانشی ایشان می افزاید، حضور در صحنه وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: بنابراین اگر خداوند به شما دانشجویان جهادی توفیق می دهد که با یک دست قلم و با دست دیگر در جایی که وظیفه است خدمت می کنید، بسیار ارزشمند است.

ظلم های امروز در دنیا کار تحصیل کرده های منحرف است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه بلاهایی که امروز بر سر ملت ها آورده می شود کار عوام نیست بلکه کار تحصیل کرده های منحرف است، عنوان داشت: در دنیای امروز که دانشگاه دیده هایی که هدفمند نبوده اند و علمشان نیزعوض اینکه خیری به جامعه برساند زندگی مردم و انسانیت را هدف گرفته است، حضور شما دانشجویان جهادگر بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در مقابل ظلم فاحشی که یک گروه انسان های متخصص و صاحب علم بر مردم روا داشته اند و عرصه را بر آن ها سخت کرده اند حرکت دانشگاهی شما حرکت جدیدی است که جای خود را باز کرده و به صورت یک جریان درخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: این حرکت شما در مقابل حرکت منفی که دنیا را فراگرفته خیلی مشتری دارد و توسعه این تفکر می تواند زمینه سازی برای نجات دنیا کارساز باشد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: نامه یک و دو مقام معظم رهبری به جوانان غرب نیز این نکته را یادآور می شود که اگر انگیزه های انسانی در فساد نیز دفن شود بازهم از زیر خاکستر زبانه می کشد.

وی با بیان اینکه پیروی از هوای نفس فروکش کرده و کهنه می شود، عنوان داشت: اما خدمت به محرومان، دستگیری از مظلومان و کمک به ارزش ها هیچ گاه کهنه نمی شود و هر چه برای کار معنوی بگذرد تنومندتر و قوی تر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *