خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: روحانیون در جامعه بصیرت افزایی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: روحانیون در جامعه بصیرت افزایی داشته باشند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روحانیت و مبلغین بزرگ ترین خدمت فرهنگی را به جامعه اسلامی انجام می دهند، گفت: در شرایط تهاجم و نفوذ دشمن بصیرت افزایی و دفاع از حریم عدل دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ اظهار کرد: شبهه حق و باطل یک مسئله بسیار ضروری در جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز روز تهاجم شبهات است، افزود: پیامبران خدا همه بر حق و عدل مبعوث شده اند و تداوم دعوت آن ها به وسیله جانشینان تداوم حق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند قرآن کریم را از تحریف ها تضمین کرده است، گفت: اسلام و هرچه به نام اسلام مطرح می شود قابل تحریف است و تضمینی از سوی خداوند برای آن  داده نشده است.

وی با بیان اینکه روحانیت و مبلغین بزرگ ترین خدمت فرهنگی را به جامعه اسلامی انجام می دهند، عنوان کرد: متاسفانه در جای جای تاریخ به بدترین نوع نفوذ و ایجاد شکست وجود داشته است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خطر نفوذ خطر پر سابقه ای است، گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجمات فرهنگی و نفوذ دشمن باید برای ما حساسیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در شرایط تهاجم و نفوذ دشمن بصیرت و جدا کردن حق از باطل بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار داشت: باید از حکم عقل و دین موارد خاصی را که برای ما حجت است انتخاب و به کار بریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدیه دادن بصیرت به معنی صحیح آن بسیار با ارزش و مهم است، بیان داشت: جامعه اسلامی باید با کفر و نفاق نا آشنا باشد و امر به معروف و نهی از منکر را در سرلوحه کار خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دفاع از حریم عدل، انقلاب و اسلام ناب برای جامعه اسلامی لازم است، افزود: همه امور با فرهنگ گره می خورد و از فرهنگ نشات می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *