خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخورد عادلانه مسئولان حمایت مردم را در پی خواهد داشت/ لزوم توجه دولت به مشکلات استان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخورد عادلانه مسئولان حمایت مردم را در پی خواهد داشت/ لزوم توجه دولت به مشکلات استان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی دارای منش و فرهنگی خوب و قوی و سوابقی درخشان هستند، گفت: اگر برخوردها عادلانه و حساب شده باشند مردم این استان در همکاری مسئولان هیچ چیزی کم نمی گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر امروز (۲۶ شهريور) در دیدار با وزیر کشور با بیان اینکه امید است معرفی استاندار جدید موجب حل مشکلات مردم استان شود،‌ اظهار داشت: حل مشکلات مادی و معنوی مردم و رسیدن به اهداف نظام مورد انتظار همه از مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت در هر کشوری حرف اول را می‌زنند و این در طول تاریخ کشورهای مختلف ثابت شده است، افزود: تاریخ نشان می‌دهند برخی از کشورها با وجود اینکه از نظر مادی خیلی قوی نبودند اما چون مدیریت قوی داشتند موفق بودند، اما برخی از کشورها با وجود اینکه همه چیز داشتند اما به دلیل مدیریت ضعیف امروزه چیزی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی دارای منش و فرهنگی خوب و قوی از سوابق ای درخشان هستند ادامه داد: اگر برخوردها عادلانه و حساب شده باشند مردم این استان در همکاری مسئولان هیچ چیزی کم نمی گذارند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امید است با استاندار جدید خبرهای خوشی از پیشرفت ها در زوایای مختلف برسد، گفت: در حال حاضر ۵۰۰روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود و مردم به خصوص مرزداران دچار مشکلات اقتصادی جدی هستند.

 

وی با بیان اینکه صنایع دستی یکی از موضوعاتی است که در روستاهای مرزی با همکاری دولت ماندگاری مردم استان شود، گفت: وظیفه مسئولان است که برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *