خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افزایش جرم و گناه در جامعه نتیجه بی عدالتی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افزایش جرم و گناه در جامعه نتیجه بی عدالتی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف جمهوری اسلامی ایران برپایی عدالت است، گفت: چون عدالت در جامعه پیاده نمی شود، در نتیجه لغزش ها و گناه ها زیاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ شهریور) در جمع کارکنان سازمان زندان های خراسان جنوبی اظهار داشت: در زندان های جمهوری اسلامی ایران نه تنها با خودی ها، بلکه با اسرای عراقی در زمان جنگ رفتار خوبی می شده است.

 

وی با بیان اینکه آنقدر خوش رفتاری با صدامیان مهاجر در زندان های جمهوری اسلامی شد که ناگزیر خط و مشی ایران اسلامی آنها را جذب می کرد، گفت: اینها به خاطر حسن رفتار و حسن اخلاق جذب می شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از زندانیان ما مستضعفین بیچاره هستند که بدلیل کم کاری در زندان هستند، البته این از گناه آنها چیزی کم نمی کند، تصریح کرد: برخی از مسئولان چون در پیاده کردن عادلانه قانون اساسی دچار تساهل می شوند و کوتاهی می کنند؛ نتیجه آن مشکلات زیادی را در بر دارد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه هدف جمهوری اسلامی ایران برپایی عدالت است، گفت: چون عدالت در جامعه پیاده نمی شود، در نتیجه لغزش ها و گناه ها زیاد می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت مهمی است که خداوند به شما داده است تا یک انسان را از بیراهه نجات دهید، گفت: در هر شرایطی که انسان بتواند گمراهی را سر راه بیاورد، به تعبیر حدیث نبوی که به حضرت علی(علیه السلام) فرمودند: هر یک انسان که به وسیله تو هدایت شود ارزش آن بالاتر از همه آنچه است که آفتاب بر آن می تابد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسان هرگز نباید از درگاه الهی ناامید شود، خطاب به کارکنان اداره کل زندانها اظهار داشت: کار شما بسیار با ارزش و مقدس است.

 

وی با بیان اینکه تبلیغات دشمن بسیار گسترده و کارشناسی شده است، افزود: ما در این زمینه ضعف داریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید قدر جوانان را دانست و به آنها در مشکلات زندگی کمک کرد، خاطرنشان کرد: به جوانان کمک کنید و نگذارید سر و کارشان به زندان بیفتد.

 

آیت الله عبادی افزود: اینکه عده ای با پول های باد برده و اختلاس شده و حقوق های نجومی زندگی کنند و از طرفی عده ای با ۴۵ هزار تومان یارانه تنها زندگی کنند گناه بزرگ است.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *