خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی: منافع مردم در اولویت کارهای دولت باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی: منافع مردم در اولویت کارهای دولت باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: کشور مختص حزب و گروه خاصی نیست و متعلق به مردم است در این راستا باید منافع مردم مد نظر همه کارها باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرحند، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مسئولان گزینش استانداری‌های شرق کشور اظهار داشت: امروزه آنچه که از گزارشات مردم بیان می‌شود این است که نیروهای زبده و صادق کنار گذاشته شده و مدیران، افرادی از حزب‌های خود سرکار می‌آورند.

وی افزود: در کارهای شخصی اگر گزینش خوب یا بد داشته باشیم ثواب و عقاب آن به خودمان برمی‌گردد اما زمانی که گزینش به مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی می‌رسد برای سرنوشت یک جامعه تصمیم‌گیری می‌شود که در چنین وضعیتی فرد مسئول است و باید جوابگوی مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اینکه مسأله گزینش به همه امور مربوط می‌شود گفت: گزینش یعنی انسان همواره در کارهای شخصی، اجتماعی، سیاسی و نظامی در حال گزینش است.

عبادی تصریح کرد: مهم‌ترین امتیاز انسان نیز بر جمادات، حیوانات و نباتات این است که آنها گزینش ندارند و نباتات آنچه را که در طبیعت انجام می‌دهند حکیمانه است اما خودشان نمی‌دانند چه می‌کنند.

وی تنها امتیاز انسان بر حیوانات و نباتات را گزینش دانست و بیان کرد: اما انسان چون گزینش دارد اگر عمل خوبی انجام دهد ثواب و اگر عمل بدی انجام دهد گناه نصیبش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد:  اگر گزینش‌گران آنچنان که عقل انسان، دین و وجدان ایجاب می‌کند عمل کنند به همان میزان اجر و ثواب بزرگی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی‌ افراد گناه می‌کنند به کام بقیه یا به کام فلان حزب یا گروه درصورتی که با این کار موجب بدبختی خودشان و جامعه می‌شوند.

عبادی با اشاره به اینکه گزینشگران باید معیارها را در نظر بگیرید تصریح کرد: گزینشگران نباید در هیچ حزب یا گروهی قرار گرفته و براساس وجدان و عقل گزینش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گزینش باید براساس معیار صورت پذیرد و تنها چیزی که گزینشگران را در این مسیر قرار داده، قانون است.

عبادی  ادامه داد: زمانی که قرار است قانون در کشور زیر پا گذاشته شود دیگر هیچ حرمتی ندارد.

وی گفت: کشور مختص مردم است و مالکیت به اینکه این حزب و آن حزب مردم را گول بزنند نیست و مالک اصلی خدا است و باید منافع مردم مدنظر قرار گیرد و حزب یا گروه معنی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در سیستم قانونی نظام جمهوری اسلامی دولت به معنای عام و خاص نوکر مردم هستند و اگر خلاف این عمل کنند به اربابشان که مردم هستند خیانت کرده‌اند.

عبادی افزود: مسئله گزینش شامل اموری می‌شود که انسان همواره در کارهای شخصی، اجتماعی، اقتصاد، نظامی و زندگی روزمره با آن مواجه  بوده و همچنین مربوط به گزینش برای شغل اداری است و افراد همیشه در حال گزینش هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *