خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح ایران دشمن ستمگران و یاور مظلومان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح ایران دشمن ستمگران و یاور مظلومان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر اساس قواعد اسلامی، رهبری اسلامی و قانون اسلامی دشمن ستمگران و یاور مظلومان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در دنیا با این طیف روبه‌رو هستیم که پابند هیچ قانونی نیستند و از قانون فطرت، دین و عقل مرخص هستند و هیچ گونه قوانین بین‌المللی و رایج بشری را رعایت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: این طیف با تصرف و حمله به کشورها و شهرهای مختلف زنان و کودکان را می‌کشند و ویرانی به وجود آورده و به مظلومیان ظلم می‌کند که این به نفع هیچ کس نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: آنهای که از ابتدا انقلاب دست به رذالت‌ها زدند و جنگ را تحمیل کردند و تروریست پرورش دادند نتیجه این شد که پس از این همه ظلم و ناپایداری در منطقه در حال حاضر خودشان امنیت ندارند.

عبادی با اشاره به اینکه اصولاً با تجاوز، ظلم و ابزار نظامی نمی‌شود بشر را اداره و قانع کرد گفت: کاربرد سلاح این است که انسان‌های سرکش و ستمگر را سرجایشان بنشاند چون سایر اقشار مردم قابل اداره و کنترل هستند.

وی تصریح کرد: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی بر اساس قواعد اسلامی، رهبری اسلامی و قانون اسلامی برنامه‌شان این است که دشمن ستمگران باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: توصیه امیرالمومنین (ع) در مقام رهبری عالم این است که دشمن ستمگران باشید و یاور مظلومان که این امتیاز بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

عبادی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور بر خلاف بسیاری از نیروهای مسلح دنیا که به عنوان مزدور سرمایه‌داران بزرگ هستند و همواره سلاحشان به سینه محرومان و مستضعفان است، عمل می‌کند و یاور مظلومان هستند که این تفاوت بزرگی است.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشحال هستیم در ارتش جمهوری اسلامی این توفیق را داریم که در رکاب ولی فقیه زمان و ولی امر مسلمین جهان فرمانده معزز کل قوا  و در استان خراسان جنوبی در رکاب نماینده ولی فقیه باشیم.

امیر سرتیپ قوام یوسفی افزود: حضور ما در اینگونه جلسات به این معنا است که بعیت خود را در همه زمان‌ها هم با حضور، هم با توان و اگر نیاز باشد با در طبق اخلاص گذاشتن جانمان تا آخرین قطره خون اعلام بداریم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: ما عاشق ولایت و سرباز در رکاب ولایت هستیم و افتخار ما است که در رکاب نماینده ولی فقیه نیز در استان باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *