خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پروژه‌های عمرانی مدارس خراسان جنوبی باید به صورت استاندارد انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پروژه‌های عمرانی مدارس خراسان جنوبی باید به صورت استاندارد انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ساخت پروژه‌های عمرانی به ویژه در حیطه مدارس کیفیت و نظارت بر پروژه‌های عمرانی است و باید به صورت استاندارد انجام شود چون این عمل به عنوان باقیات و صالحات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولیت‌هایی که شما به عنوان شغل به عهده گرفتید جزو خیرات و باقیات و صالحیات است و در طول تاریخ مردم علیرغم مشکلاتی که داشتند در زمینه ساخت و ساز مدارس مشارکت فعالی داشتند و در استان خراسان جنوبی نیز این امر به خوبی مشاهده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ساخت ساز و مسائل عمرانی مختصص تنها یک ارگان نیست و دستگاه‌های مختلف در این راستا دست به کار عمرانی می‌زنند تصریح کرد: یکی از چیزی‌هایی که متاسفانه در ۳۰ سال بعد از انقلاب در جامعه در بحث مسکن برای مردم مشکل ایجاد کرد مناقصات ناهنجار بود که سبب شکسته شدن نرخ و عدم توازان در این بازار شد.

وی افزود: مسئله مهم دیگر در ساخت پروژه‌های عمرانی به ویژه در حیطه مدارس کیفیت و نظارت بر پروژه‌های عمرانی است که باید به صورت استاندارد انجام شود چون این عمل به عنوان باقیات و صالحات است و مختص به دوره اندکی نیست و باید به گونه‌ای ساخته شود که ماندگار شود.

عبادی با اشاره به موضوع مهاجرت در استان و تأکید بر ترویج فرهنگ ورود خیرین برای رفع محرومیت گفت: مسئولان باید در زمینه نگهداشت جمعیت در مناطق مختلف استان تلاش کنند و بدانند که افراد از دلخوش مهاجرت نمی‌کنند و باید شرایطی برای روستایی فراهم کنیم که درآمد داشته باشد تا برای گذران زندگی مجبور به مهاجرت نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: دولت باید سیاست جامع‌نگری برای حل مشکلات مردم و نیازهای آنها در تخصیص اعتبارات را داشته باشد چراکه دولت خدمتگزار مردم است و مردم نباید آواره شوند.

وی افزود: بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان همکاری‌های خوبی در استان داشته و خواهند داشت و برای کمک در حوزه تکمیل و اجرای پروژه‌های آموزشی اداره کل نوسازی مدارس استان درخواست و پیشنهادهای خود را به بنیاد ارائه کند ما هم پیگیری برای موضوع را خواهیم داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *