خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: “محرومیت و فقر” در جامعه از عوارض تخلفات خواص است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: “محرومیت و فقر” در جامعه از عوارض تخلفات خواص است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه محرومیت و فقر موجود در جامعه به دلیل تخلف خواص در جامعه است گفت: یکی از اقدامات خوب در ثبت احوال مکانیزه شدن کارها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: ارائه خدمت به محرومان در ثبت احوال اقدامات خوبی است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی محرومان در استان خراسان جنوبی سخت شده است چون خشکسالی و درآمد کم سبب شده تامین مخارج زندگی به سختی مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه خواص در جامعه تخلف می‌کنند که از این تخلف عوام جامعه هم آسیب می‌بینند.

عبادی با بیان اینکه باید قانون اساسی را براساس عدل اجرا کرد و فرقی بین افراد جامعه نداشته باشد افزود: محرومیت و فقر در جامعه از عوارض تخلفات خواص است.

وی اظهار داشت: جایگاه سازمان ثبت احوال با تمامی تشکیلات دیگر متفاوت است چون با هویت فرد سروکار دارد در حالی که دیگر وزارتخانه‌ها و نهادها در حاشیه هویت اشخاص کار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مکانیزه شدن ثبت احوال اقدامی بسیار خوب، مفید و ارزنده است چون این کار مورد اعتماد جمعی است و در هر نقطه کشور قابل کنترل است اما سیستم‌های گذشته در ثبت احوال دچار معایب و محاسنی بود که یکی از معایا بزرگ جعل و سوء استفاده‌ از مدارک هویتی اشخاص بود که با مکانیزه شدن این موضوع تخلفات در این راستا کم شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *