خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات “بیکاری و رکود” نتیجه ورود کالای قاچاق به کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات “بیکاری و رکود” نتیجه ورود کالای قاچاق به کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت غذایی بسیار مهم است و قاچاق کالا و شبه قاچاق از جهت اقتصادی یک خطر است گفت: ورود کالای قاچاق در کشور سبب آسیب‌های زیاد از جمله بیکاری و رکود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور ضمن تبریک اعیاد قربان اظهار داشت: مسئله امنیت غذایی موضوعی بسیار مهم در جامعه است چون هم از نظر تامین آنچه که از مبدا می‌آید و هم از نظر ورود کالای قاچاق اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: یکی از معضلات امروز کشور ورود انواع و اقسام کالاها از منابع نامطلوب است که چه به صورت قاچاق و چه به صورت شبه قاچاق وارد کشور می‌شود که همه اینها آسیب بزرگی در جامعه هستند چون کالاهای قاچاق سبب رکود و بیکاری در داخل کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کالای قاچاق متاسفانه بازار ما را تصرف می‌کند و در راستای اقتصادی یک خطر است و اگر بخواهیم کشور از رکود، بیکاری و تورم نجات دهیم باید کالای تولیدی خود را عرضه کنیم.

عبادی با بیان اینکه آن‌چه که ممکن است در برخی از فروشگاه‌های کشور رخ دهد و در بازار ما گاهاً پر است همان اجناس تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته و غذاهای مسموم است که خوشبختانه فروشگاه اتکا سعی کرده در این زمینه اجناس مرغوب و داخلی را به مردم عرضه کند، افزود: اینکه سازمانی مورد اعتماد مردم هم از نظر اصل کالا، کیفیت، وزن، امنیت اخلاقی، استاندارد و باشد بسیار ارزشمند است و نیروهای مسلح که امنیت کشور را تامین می‌کنند با تشکیل و افتتاح این فروشگاه‌ها امنیت غذایی خانواده‌های مصرف  را هم تامین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه توجه به ارزش‌ها همواره باید حفظ شود افزود:روحانیت و نیروهای مسلح بازوی فرهنگ نظامی کشور هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *