خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متاسفانه گاهی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند/ نباید فرصت سوء استفاده به دشمنان داد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متاسفانه گاهی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند/ نباید فرصت سوء استفاده به دشمنان داد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر گاهی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، اگر ما روی حق و عدل خود بایستیم، اگر موضع ما معلوم و روشن باشد دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی اظهار کرد: گمراهی‌هایی که پیش می‌آید به خاطر پنهان بودن حق از باطل نیست چراکه راه درست از راه نادرست جدا است، بعضی‌ها یا می‌دانند و توجه نمی‌کنند و یا نمی‌خواهند توجه کنند.

وی ادامه داد: انسان ها حق را می‌داند اما نمی‌پذیرد و بهانه در می‌آورد و آنچه را که در دل می‌داند درست است را انکار می‌کند و کسی که دنبال هوای نفس می‌رود نمی‌شود برای او دلیل و مدرک ارائه داد زیرا او نمی‌خواهد بپذیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که حق و باطل شبیه هم نیست، گفت: عوض شدن جای حق و باطل در تمام دوران‌ها بوده‌ است و در زمان ما که آخرالزمان هست، شدیدتر شده‌است؛ شما در دنیا می‌بینید که به اسم دین مردم را می‌کشند، کودک را کباب می‌کنند و به خورد مادرش می‌دهند، آیا این درست است؟ در باطن می‌دانند که حق و باطل چیست ولی نمی‌خواهند بپذیرند.

آیت الله عبادی با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: در عربستان صعودی پادشاه صاحب کشور است و مردم در این کشور هیچ کاره هستند و در زمان رژیم شاهنشاهی نیز مملکت در دست شاه بود و مردم هیچ جایگاهی نداشتند اما انقلاب باعث شد که صاحب یک مملکت یک فرد به نام شاه نباشد و مالک این کشور مردم هستند و یک قانون اساسی تصویب شد.

وی افزود: با این که همه می‌دانند قانون اساسی حق است و قانون کشور است، آیا واقعا بر اساس آن عمل می‌کنند؟ پس اگر تقلب شود در واقع به قانون عمل نشده‌ و حرام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در دولت شهیدان رجایی و باهنر امتیازی به عنوان عمل به قانون وجود داشت و شهید رجایی به حرفی که می‌زد عمل می‌کرد و به آن احترام می‌گذاشت و تمام همتش کمک به مردم بود و سمبلی است برای دولت خدمتگذار که کشور مال مردم است و باید به مردم خدمت کنند.

آیت الله عبادی یاد آور شد: در حال حاضر گاهی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، اگر ما روی حق و عدل خود بایستیم همه حق و عدل ما را می‌پذیرند؛ جریان انقلاب اسلامی از درون دارد خراب می‌شود و دشمنان هم از این غفلت استفاده می‌کنند، اگر موضع ما معلوم و روشن باشد دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *