خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسجد طراز اسلامی باید حقوق اجتماعی و مسائل فرهنگی را تنظیم کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسجد طراز اسلامی باید حقوق اجتماعی و مسائل فرهنگی را تنظیم کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسجد باید اندیشه ها، جامعه و سیاست را بسازد، گفت: مسجد طراز اسلامی مسجدی است که حقوق اجتماعی و مسائل فرهنگی را تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۳۱ مرداد) در دیدار با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: در این شرایط پر پیچ و خم مدیریتی ظرفیت عظیمی به وجود آمده که نقاط ضعف و قوت مساجد سنجیده شود.
وی با بیان اینکه روز مسجد در واقع روز عزای مسجد است، ادامه داد: در این روز اسرائیل اقدام به آتش کشیدن مسجدالاقصی کرد و این اتفاق حالت سمبلیک دارد و آتش کشیدن مسجدالاقصی به معنای به آتش کشیدن فکر و اندیشه مسجد است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسجد باید اندیشه ها، جامعه و سیاست را بسازد، گفت: مسجد طراز اسلامی مسجدی است که مسائل اجتماعی، حقوق اجتماعی و مسائل فرهنگی را تنظیم کند.
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مسجد باید به عنوان یک پایگاه و قرارگاه در جامعه مطرح شود، افزود: مسجد طراز اسلامی باید دشمنان اندیشه های مسجدی و الهی را بر سر جای خود بنشاند.
حجت الاسلام احمد ملایی مدیرسابق مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار داشت: در طی سال های اخیر از این مرکز حمایت های خوبی انجام گرفت و توانستیم کارهای خوبی را انجام دهیم.
وی بیان کرد: طی چند سال اخیر در مرکز رسیدگی به امور مساجد ۴۲ کارگاه و همایش یک روزه در سطح استان برگزار کردیم که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *