خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امسال حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ شهدای ۷ تیر قربانی اجرای عدالت شدند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امسال حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ شهدای ۷ تیر قربانی اجرای عدالت شدند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشکوه تر از سالهای قبل خواهد بود، گفت: حضور مردم در کشورهای مختلف دنیا در راهپیمایی روز قدس نشان داد که ملت ها از ظلم و ستم ظالمان عالم خسته شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جمعی از کارکنان و مسئولان ادارات تابعه قوه قضائيه در خراسان جنوبي صبح امروز اول تیرماه با آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران ایشان، گفت: تمام پیامبران(ص) برای اجرای عدالت آمدند و در این راه مشقت های زیادی را متحمل شدند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساس تفکر و اندیشه انسان بر احساسات اصیل ومحبت است، لذا همه موجودات را باید دوست داشته باشد، گفت: ظلم و ستمی که در دنیا صورت می گیرد نتیجه بی عدالتی ها است.

 

وی با بیان اینکه در امروز از ۸ میلیارد جمعیت کره زمین، یک درصد آنها صاحب ۹۹ درصد ثروت هستند و اشرافی زندگی می کنند، گفت: اینها چون حق دیگران را ضایع کرده اند، به این ثروت رسیدند و نتیجه این بی عدالتی، وحشی گری هایی می شود که امروز در دنیا شاهد آن هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه عدل وسیع ترین راه است، گفت: باید مدیریت ها براساس اجرای عدالت باشد و جلوی کسانی را که انگیزه تصدی دارند گرفته شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در مکتب انبیاء تمام تلاش این است که بشر سر عدل بیاید و اگر این طور شد همه مشکلات حل خواهد شد، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) برای اجرای عدالت بسیار خود را به مشقت انداخت و از طرفی هم برای مردم دعا می‌کرد.

 

وی اظهارداشت: آنچه که به صورت جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و مسائل قضایی و حقوقی مطرح است مانند جراحی است که با هدف محبت و بهبودی صورت می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به کارشکنی دشمنان اسلام از همان ابتدا برای جلوگیری از اجرای عدالت، گفت: برخی از عناصر مستکبرگفتند که اگر می دانستیم معاویه چه شکلی است حتما مجسمه او را بر سر چهارراه ها در اروپا می زدیم؛ چراکه اگر جلوی حضرت علی(ع) گرفته نمی شد تمام دنیا مسلمان می‌شدند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه وجود ۱۴ میلیون پرونده در دادگاه‌ها یعنی اینکه هنوز روح بی عدالتی در جامعه موج می زند، گفت: امروز هر جنایتی را استکبار جهانی در جهان انجام می دهد و بعد کشورهایی که می خواهند از خودشان دفاع کنند را به تروریست متهم می کنند.

 

وی اظهارداشت: ملت‌های مظلوم را به آتش می‌زدند، همان قوانین خودشان که مدعی ان هستند را هم اجرا نمی کنند چراکه اینها پای بند به هیچ قانونی نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها راه پایان ظلم و ستم ها اجرای عدالت است، گفت: در گناهان فردی اصل برائت کافی است اما برای گناهان جریانی باید دستگاههای قضایی با حساسیت خاصی روی موضوع نگاه کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن و هدیه بزرگ الهی است، گفت: انقلاب را تنها نگذارید و روی مسائلی که به صورت جریانی است حساس باشید چراکه اینها گناهان فراگیر هستند و عدالت را از بین می برند.

 

وی با بیان اینکه شهدای ۷ تیر ماه قربانی اجرای عدالت شدند، گفت: دشمنان هر کجا احساس کردند که عدالتی خواست صورت گیرد با آن مقابله کردند، نمونه آن ۱۷ هزار شهید ترور در دهه شصت و حمله صدام به ایران اسلامی است که در مبارزه با شکل گیری عدالت بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاها شنیده می شود که نیروهای انقلاب و حزب الله و سپاه را برخی ها تندرو می نامند، گفت: سپاه و نیروهای مسلح بر بیعت خود با ولایت محکم و مردانه ایستادند و پاسخ داعشی ها را طوری دادند که تن اسرائیل، آمریکا و سعودی‌ها را لرزاند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای اینکه جاذبه اسلام را به جهان معرفی کنند، نامه هایی را خطاب به جوانان اروپا نوشتند، که بسیار تاثیرگذار بود، اظهارداشت: امروز اروپا از ظلم و ستم ظالمان خسته شده و تشنه عدالت است.

 

وی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشکوه تر از سالهای قبل خواهد بود، گفت: حضور مردم در کشورهای مختلف دنیا در راهپیمایی روز قدس نشان داد که ملت ها از ظلم و ستم ظالمان عالم خسته شدند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به سپاه و نیروهای مسلح بر بیعت خود با ولایت محکم و مردانه ایستادند، گفت: عملیات موشکی سپاه بر ضد تروریستهای تکفیری های منطقه چنان پاسخی به داعش و اربابان انها یعنی سعودی ها ، اسرائیل و آمریکا داد که لرزه بر تن شان نشست.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *