خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتدار؛ تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان/ امروز مرزبانان خارچشم دشمنان اسلام و انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتدار؛ تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان/ امروز مرزبانان خارچشم دشمنان اسلام و انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب قوی شدن است، گفت: دشمن هرگز با کسی کنار نمی‌آید مگر اینکه با تمام وجود تسلیم او شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز(۳۰ خرداد) با جمعی از کارکنان وفرماندهان مرزباني خراسان جنوبي دیدار کرد.

 

وی در این دیدار با بیان اینکه خداوند پوست انسان را همانند قلعه ای آفریده است تا از ورود مواد مضر به بدن جلوگیری کند، گفت: پوست انسان را خداوند به شکل دفاعی آفریده است تا ویروس ها نفود نکنند، اما اگر این سیستم دفاعی بدن ضعیف شود، آن وقت اگر فرد بیمار شد، کاری دست پزشک هم بر نخواهد آمد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حیات سیاسی، فکری، فرهنگی و اجتماعی همین طور است و باید محکم از این مرزها دفاع کرد، گفت: اگر نیروی دفاعی ضعیف شود و دشمن بتواند به داخل کشور نفوذ کند، دیگر کار برای بیرون کردن او سخت خواهد شد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مرزها علاوه بر آبی و خاکی، آنچه که روح و جان می دهد، مرزهای عقیدتی و فکری و فرهنگی هستند، افزود: بسیاری از کسانی که هدف ورود به مرزهای کشور را دارند، هدف نهایی انها ورود به مرزهای فکری است.

 

وی با بیان اینه اگر جامعه ای معتاد شود دیگر غیرت و ناموس برای آنها مهم نخواهد بود، افزود: نفوذ قاچاق و مواد مخدر به کشور ظاهر فیزیکی دارد اما در باطن، هدف تاثیر در عمق جان انسانها است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق نفود به مراکز تصمیم گیر و حساس اندلس مسلمان، توانست آنها را ضعیف کند و بعد وقتی رمق دینی و اعتقادی را از انها گرفت، به اندلس حمله کرد و خونبارترین قتل را در تاریخ رقم زد به طوری که ۶۵۰ سال اذان تعطیل شد، گفت: این در حالی رقم خورد که اندلس در ان زمان یکی از پیشرفته ترین کشورها بود و مسلمانان پیشرفته ترین مردم بودند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن در این راه از نیروهای داخلی اندلس و خود مسلمانان هم استفاده کرد، گفت: دشمن توانست با نفوذ عناصری در مراکز تصمیم گیری اندلس، امتیازات سیاسی و فرهنگی را از اینها بگیرد و بعد با ترویج بی بند و باری و رواج شراب و بزک کردن دختران مسیحی در بین مسلمانان دین و غیرت را از آنها بگیرد.

 

وی افزود: نتیجه این اقدامات دشمنان آن شد که کشوری با این همه رشد علمی را با رواج شرب خمر، بی بند وباری و بی نمازی، بی غیرت کردند و لذا وقتی رمق دینی و اعتقادی را از انها گرفت، به اندلس حمله کرد و خونبارترین قتل را در تاریخ رقم زد به طوری که ۶۵۰ سال اذان تعطیل شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق رواج مواد مخدر و قاچاق و استفاده از فضای مجازی بدنبال رسیدن به اهداف خود در کشور است، گفت: اینها هر کجا که تسلط پیدا کنند، اصلا پایبند به قانون نیستند و وقتی که دم از حقوق بشر هم می زنند تنها برای اعمال سلطه خودشان بر مسلمانان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان، قوی شدن است، گفت: دشمن زبان انسانیت را نمی فهمد اما زبان قدرت را خوب متوجه می شود.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: شرط زنده بودن در صحنه سیاست، فرهنگ و اجتماعی قوی بودن است.

 

وی با اشاره به اینکه اینکه دشمن هر روز یک موضوعی را شرط برداشتن تحریم می گذارد، همه خدعه است، گفت: در موضوع هسته ای که قلب رکتور اراک را پر سیمان کردند، چقدر دشمن پای بند به قانون بود؟ نه تنها تحریمی برداشت نشد؛ بلکه هر روز شاهد تصویب تحریم های جدید هم هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما مرزبانان کشور، نور چشم مقام معظم رهبری و امام راحل و خار چشم دشمنان نظام و انقلاب هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *