خانه / تاپ خبر / آیت الله عبادی در دیدار با جمعی از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد: «کانون همبستگی فرزندان شاهد» را توسعه دهید/ شهدا پرچم حق را درمقابل باطل بدست گرفتند

آیت الله عبادی در دیدار با جمعی از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد: «کانون همبستگی فرزندان شاهد» را توسعه دهید/ شهدا پرچم حق را درمقابل باطل بدست گرفتند

جمعی از اعضای «کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان جنوبی» امروز(۹ خرداد) با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تشکر از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، گفت: شجره طیبه شهادت راه آسمانی است که پدران آسمانی در پیش گرفتند و در در مقابل باطل و ظلم ایستادگی کردند.

 

وی با بیان اینکه شهدا پرچم حق را در مقابل ظالمان و بدخواهان بدست گرفتند که هرگز نباید این پرچم بر زمین بیفتد، گفت: در گذشته جبهه تنها جبهه نظامی بود و شهدا در آن راه مجاهدت کردند و امروز می بینیم که علاوه بر جبهه نظامی، جبهه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف شهدا اثبات کلمه حق و ابطال باطل، اجرای عدل و مبارزه با ستم است، اظهارداشت: این مجموعه کانون همبستگی فرزندان شاهد که امروز تاسیس کردید به عنوان ذخیره پر افتخار شهدا در تداوم هدف آنها است، لذا این را تا جایی که می توانید توسعه دهید.

 

در ابتدای این جلسه محمد علی یعقوبی، عضو هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد به ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه پرداخت و گفت: برگزاری جلسه پدران آسمانی یکی از برنامه های این مجموعه است که به صورت خودجوش و به همت کانون همبستگی فرزندان شاهد هر سال در استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این کانون توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت می‌شود، افزود: خراسان جنوبی اولین استانی بود که نمایندگی استانی کانون را راه اندازی کرد.

 

عضو هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد به طرح«نایب الشهید»، یکی از طرح های موفق اجرا شده توسط این کانون اشاره کرد و گفت: امسال در مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) طرحی به نام نائب الشهید را راه اندازی کردیم که طبق آن هر زائری به نیابت از یک شهید در ایام اربعین به زیارت امام حسین(علیه السلام) برود که استقبال خوبی هم از طرح شد.

 

یعقوبی گفت: علاوه بر این ها در این اربعین موکب فرزندان شاهد در کربلا برپاشد و در آن خدماتی مانند دوخت و تعمیر کیف و کفش زائران و سایر خدمات ارائه می شد.

 

در پایان این مراسم لوحی از سوی بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور توسط نماینده ولی فقیه در استان به عوامل برگزاری طرح«نایب الشهید» در استان اهداء شد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *