خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات یک حق و تکلیف برای مردم است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،  حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ضمن تبریک روز انتخابات و رقم زدن سرنوشت جامعه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به عده ای که سوال می کنند چرا رای می دهید باید گفت که این مهم حق و تکلیفی بر دوش ما است.

وی ادامه داد: انتخابات حق مردم است چراکه شهروند کشور هستند و در سرنوشت جامعه و نسل آینده خود حق ایفای نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه رای دادن تکلیفی بر دوش مردم است، افزود: وقتی مردم کشور می خواهند برای سرنوشت کشور، نسل آینده و نقش ایران در سطح بین المللی نقشی را رقم بزنند نیاز به رای دادن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران در صحنه هستند و ما هم مکلفیم همراه مردم در صحنه باشیم، گفت: رای دادن به چه شخصی و سپردن آینده کشور به شخصی اصلح دیگر سوالی است که در ذهن انسان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: شاید در ابتدا به اینکه رای ما واقعا راهگشا بوده است یا با انگیزه های دیگر انجام شده توجه نداشته باشیم اما بعدها حتی لحظه مرگ این سوال به سراغ ما خواهد آمد لذا باید درست انتخاب کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در عالم بعد نیز باید پاسخ گوی رایی که می دهیم باشیم، بیان داشت: امیدواریم تصمیم و رایی که مردم می دهند برای مردم و جامعه اسلامی مفید باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *