خانه / تاپ خبر / نماينده معزز ولي فقيه در خراسان جنوبي طي پيامي به مسائل مهمي در زمينه حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره كردند.

نماينده معزز ولي فقيه در خراسان جنوبي طي پيامي به مسائل مهمي در زمينه حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره كردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، متن پيام آيت الله سيد عليرضا عبادي نماينده معزز ولي فقيه در خراسان جنوبي به شرح زير مي باشد:

با سلام به مردم عزیز؛ جمعه ای که در پیش رو داریم مصادف با برگزاری انتخاباتی مهم وسرنوشت ساز برای کشور است.

انتخابات فرصت است و توجه به آن خیلی مهم است که باید به انتخابات به عنوان یک فرصت توجه زیادی شود.

در گذشته چنینی فرصتهایی در اختیار مردم نبود و ناکارآمدترین مدیران که می‌آمدند و بايد مردم آنها را خواه یا ناخواه قبول داشته و تحمل می‌كردند و تا آخر عمر ويا تا وقتی تاریخ مصرف استعماری آنها تمام ميشد.

ناصرالدین شاه قاجار که ناکارآمدترین پادشاه کشور ایران بود به مدت ۵۰ سال که در آن مقطع بیش از هر مقطعی کشور نیاز به جهش داشت فرصت ها را سوخت. بعدها رضاخان تا هر جا که برای استعمار نوکری داشت، نگهش داشتند و در آن فرصت هر چه توانست ظلم کرد.

در زمان هاي گذشته از پادشاه تا کدخدا را  از بیرون کشور هدایت و انتخاب می‌کردند و كاري از دست مردم بر نمی‌آمد.

در گذشته مردم هیج دخالتی در انتخاب شاه وحتی کدخدای خود نداشتند، اما امروز با کارشناسی هاي درست مردم برای خود رئیس و براي آینده خود انتخاب می‌کنند که باید قدر این فرصتهای فراهم شده را به خوبی بدانیم.

مردم با انتخاب خود سرنوشت آینده را رقم می‌زنند اما در این فرصت دو زاویه وجود دارد که باید این دو زاویه را در نظر بگیریم، یکی از ان زاویه‌ها زاویه خارجی است که حضور گسترده مردم، که در هر صحنه‌ای مردم حضور داشته و حضور سبب یاس و نابودي دشمنان که طمع کردند شده؛ و زاويه دوم در بخش داخلی و انتخاب اصلح است.

☑️اگر بنا است با سرانگشت مردم مدیریت کشور و سرنوشت مردم در آینده به دست کسی بیفتد، او باید بهترین باشد و در این باب معیارها در نظر گرفته و مشورتهای صحیحی در نظر بگیریم.

اگر مشورتها علمی باشد همه یک حرف میزنند، دیدگاه‌ها اگر کارشناسی شده باشد مردم به یک نفر خاص توجه پیدا میکنند، انسان شایسته در معیارهای مشخص است.

☑️ دور دوم نیاز نیست؛ زیرا از سرمايه مردم خرج می‌شود و وقت گير می‌شود، فرصت باقی مانده مشورت ها طوري باشد که نظر بر یک فرد باشد تا در یک مرحله مسئله حل شود.

مجموعه دست اندرکاران زحمت بيشتر و نه خرجی از بیت المال و مردم هزینه میشود، و نه در چشم بیگانگان مي شود و مسلم است کسی که میخواهد انتخاب شود با رای بالا باشد دنیا روی او حساب بیشتر باز وکارآیی او در سطح بین الملل بیشتر میشود.

بار دیگر بر مردم سلام می كنيم و اميدوارم انشاالله آنچه كه موجب رضایت مهدی(عج) وخرسندی رهبر معظم انقلاب میشود عمل خواهد شد.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي
سيد عليرضا عبادي

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *