خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدالت خواهی لازمه ظهور امام عصر(عج) /عدل در جامعه گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدالت خواهی لازمه ظهور امام عصر(عج) /عدل در جامعه گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گسترش عدل را از اهداف بعثت انبیاء دانست و گفت: باید این هدف در متن زندگی شخصی و اجتماعی و عرصه های سیاسی نیز پیاده شود.

به گزارش روابط عمومی ذفتر نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با فرزند آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: بحث های علمی، کلامی، تخصصی و استدلالی برای شناخت امام عصر (ع) لازم است.

وی با بیان اینکه هدف ظهور امام زمان(عج) اغنای نفسانی مردم است، گفت: بحث های علمی اغنا کننده جامعه نیست زیرا نمی‌تواند خواسته‌های مردم را اشباع کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عدالت خواهی را لازمه ظهور دانست و گفت: به هر اندازه که عدالت خواه باشیم، به همان اندازه نیز منتظر امام عصر (عج) هستیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروزه عدل و ظلم جنبه بین المللی پیدا کرده است، گفت: دنیا به خاطر وجود ظلم برای مردم تنگ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف بعثت انبیاء الهی نیز گسترش عدالت در جامعه بوده است، افزود: باید این هدف پیامبران در متن زندگی شخصی و عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز پیاده شود.

وی با اشاره به شخصیت والای آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد:  آیت الله العظمی مکارم شیرازی در کنار علم آموزی، همواره در جامعه حضور یافته و بر دردهای مردذم نیز آگاه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *