خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولت‌ها به جای اعمال سلیقه، قانون اساسی را در کشور پیاده کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولت‌ها به جای اعمال سلیقه، قانون اساسی را در کشور پیاده کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در انتخاب افراد برای انتخابات به معیارهایی که رهبر انقلاب فرمودند توجه شود، گفت: اگر در رای دادن انگیزه نفاسی باشد شرک است؛ دولت‌ها هم به جای اعمال سلیقه باید قانون اساسی عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی  ظهر امروز (۱۴ اردیبهشت) در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید برای تعیین سرنوشت خود در کشور مشورت کنیم، گفت: باید به کسی رای داد که بتواند این انقلاب را که یک امانت الهی است حفظ کند و آن را به جایگاه اصلی اش برگرداند.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای به جای پیاده کردن قانون در کشور بدنبال یک سری مسائل دیگر هستند، گفت: دولت‌ها به جای اعمال سلیقه باید قانون اساسی را در کشور پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید به اشخاصی رای داد که قانون را پیاده کنند، دلسوز مردم باشند و از مردم حمایت کنند، گفت: باید امور مردم را به دست اهل آن سپرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه باید در انتخاب افراد برای انتخابات در کشور به معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند توجه شود، گفت: اگر در رای دادن انگیزه نفاسی و طمع پست و مقام باشد شرک است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران سالها گرفتار استبداد بوده است، گفت: عربستان سعودی امروز نمونه کشورهای با حکومت پادشاهی است که مردم هیچ دخالتی در سرنوشت خود ندارند و کشور دست خانواده سعودی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رژیم سابق در ایران برای تحقیر ملت قانون کاپیتولاسیون را تصویب کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران این ننگ را شکست و مردم سالاری دینی را به وجود آورد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دولت باید در خدمت مردم باشد نه اینکه آقا بالا سر مردم، گفت: کشوری وسیع و ثروتمند داریم، که باید با مدیریت کارآمد آن را آباد کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *