خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «سپاه» يکي از شاخص ترين عضوهاي انقلاب اسلامي ايران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «سپاه» يکي از شاخص ترين عضوهاي انقلاب اسلامي ايران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از شاخص ترین عضوهای انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون ثارالله حسین علیه السلام گره خورده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۴ اردیبهشت) در دیدار با فرماندهان و مسئولان دفاتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان اظهار کرد: این وجه تسمیه که سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سالروز ولادت امام حسین علیه السلام گره خورده ارتباطی است.

 
وی با بیان اینکه در دنیا جنگ و درگیری بسیار بوده و است اما آنکه ارزش و پستی را مشخص می کند موضوع هر چیزی است، گفت: در دنیا مسائل پست مادی و ظلم و بلندپروازی موضوعات جنگ و درگیری است و این بسیار ذلت و پست است که نتیجه آن ظلم و سرکشی می شود.

 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در تاریخ انبیاء و اوصیا و پیروان راستین جنگ برای اجرای عدالت بوده، افزود: عدالت و مقابله با ظلم و تعدی برای نجات انسان در مقابل مسائل نفسانی و شهوانی است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: ارزش به اندازه ای است که جهاد نصف روز امام حسین علیه السلام با بهترین اصحاب و یارانش در روز عاشورا مقام ثارالله به حضرت می دهد و هیچ واژه ای نمی تواند به خون امام حسین علیه السلام و یارانش نرخ بگذارد.

 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون ثارالله حسین علیه السلام گره خورده است همان خونی که بعد از ۱۴۰۰ سال تابلو شده و عدالتخواهان دنیا در مراسم پیاده روی اربعین حضور می یابند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از شاخص ترین عضوهای انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: سپاه وظایف متعددی انجام می دهد و با پیکره نامتناهی بسیج در صحنه های مختلف خط و نشان کشید و این نهاد همه منظوره است.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *