خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فرهنگ اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فرهنگ اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بااشاره به اینکه مسائل تبلیغاتی و فرهنگی باید حالت پروژه ای داشته باشند،گفت: فرهنگ اولویت برنامه های مبلغان باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،  آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگ یاوران تبلیغ با بیان اینکه مسئله تبلیغ مسئله بسیار مهمی است، اظهار کرد: جبهه تبلیغات علیه باطل برنده تر از جبهه های نظامی است.

وی ادامه داد: جبهه های نظامی مقدماتی برای تصرف آب و خاک به وجود می آورند تا بتوانند فرهنگ را تغییر دهند اما در جبهه های تبلیغات فکر و فرهنگ تغییر می کند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات از سویی جای خود را به مسائل بهداشت و درمان می دهد، افزود: در تبلیغات باید اولویت ها را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه اگر اولویت ها رعایت نشود ممکن است تبلیغات در مسایل حاشیه ای انجام و اصل مسئله فراموش شود، بیان کرد: مبلغین باید همواره برنامه های خود را به صورت کارشناسی شده و اولویت دار طراحی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل تبلیغاتی و فرهنگی باید حالت پروژه ای داشته باشند، گفت: فکر و فرهنگ همواره در اولویت است چراکه انسان از نظر تعریف فکر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر اندیشه درست شود همه امور درست خواهد شد، افزود: اندیشه خراب تولید مسائل اجتماعی فاسد، سیاست مخرب و اقتصاد ناسالم خواهد شد.

آیت الله عبادی ادامه داد: علی رغم اینکه مسئله اولویت دار ما فرهنگ است اما آن چه امروز از نظر کارشناسی قوام ما را تهدید می کند مسائل اقتصادی است چراکه مسئله اقتصاد به خون جامعه تعبیر شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر در جامعه ای اقتصاد نابود شود فکر آن جامعه نیز آسیب خواهد دید، افزود: امروز بنا به کارشناسی صحیح و رهنمودهای رهبری مسائل اقتصادی دارای اولویت است.

وی با بیان اینکه چاپ پوستر و سخنرانی ها باید کمتر شود و عمل جای آن را بگیرد، گفت: اگر سرنوشت مردم بد رقم بخورد همه گناهکار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اندیشه ها باید به اندیشه اسلامی اقتصادی سالم تبدیل شود، بیان کرد: پیش از آن که حرفی را برای مردم طرح کنیم باید خود را با مسائل دینی همسو کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افزایش رستوران های غذای آماده به معنای خرابی خانه ها است، بیان کرد: امروز باید به داد خودمان برسیم و از مصرف های نامناسب که از نظر شرعی و عقلی درست نیست پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی ما باید به گونه ای باشد که دشمن هرگز جرات نکند ما در مسائل اقتصادی تهدید کند، اظهار داشت: روحانیت باید ملت را بر فرهنگ محرم و رمضان حفظ کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن برای کوچک ترین مسائل طرح دارد، افزود: ما باید نخبگان را دور هم جمع و اتاق های فکر تشکیل دهیم و در جهت اولویت جامعه به صورت کارشناسی شده طرح بریزیم.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *