خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمنان به دنبال تحریف اسلام و انقلاب هستند/عدل تنها راه نجات بشر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمنان به دنبال تحریف اسلام و انقلاب هستند/عدل تنها راه نجات بشر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان امروز با تحریف اسلام و انقلاب می خواهند در جامعه نفوذ کنند و برای ما تصمیم گیری و تصمیم سازی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضاعبادی پیش از ظهر دوشنبه در همایش تبیین شاخص های انقلابی گری در حوزه های علمیه و مقابله با نفوذ اظهار داشت: تمامی تشکیلات زیبای هستی هدفمند حرکت می کنند و راه آن ها نیز عدل است.

وی با بیان اینکه قانون تمام نظام طبیعت برعدل بنا شده است، بیان کرد: پیام تمام پیغمبرانی که مبعوث شده اند که دنیا بر عدل استوار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عدل تنها در مسائل اجتماعی و اقتصادی نیست، عنوان داشت: عدل یک مسئله فراگیر بوده که اصولا جایگاه انسان در آن مشخص می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه پیام تمام انبیاء بر این است که انسان در جایگاه خود قرار گیرد، اضافه کرد: وقتی انسان از ریل خارج می شود یعنی از ریل پیامبران خارج شده و تنها مسیری که می تواند انسان را به جایگاه واقعی خود و کمال مطلق برساند مسیرعدل است.

وی با اشاره به اینکه در تمام طول تاریخ همواره انسان های سرکش وجود داشته و در مقابل پیامبران قرار گرفته اند، بیان داشت: آنچه که در جهان امروز نیز از قتل، غارت، سرکشی و جنایت می بینیم به دلیل این است که انسان از ریلی که انبیاء تعریف کرده اند خارج شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر دینی که از قانون عدل خارج باشد مربوط به انبیاء نیست، گفت: تاریخ پر است از ادعاها و افتراهایی که در ادیان الهی ایجاد شده اما باید بدانیم هر چیزی که به هر نحوی رنگ ظلم بگیرد نمی تواند شریعت پیغمبر آخرالزمان باشد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز دین اسلام در حال تحریف است، عنوان داشت: امروز نه تنها دین اسلام منحرف می شود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری نفوذ به گونه ای است که آن ها برای ما تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند و به نام اسلام و انقلاب بر مردم تحمیل کنند.

وی ادامه داد: اگر همین طور تماشاچی باشیم که آن ها اسلام و انقلاب را تحریف کنند و ضوابط اسلامی و احکام فقهی را به بازی بگیرند نه تنها چیزی به دست نیاورده ایم بلکه بیشترین ظلم را در حق خدا و امیرالمومنین علی (ع)  کرده ایم چراکه تشیع دین عدل است و این باید در صحنه عملی دیده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه راهی جز عدل برای نجات بشر وجود ندارد، بیان داشت: هر چیزی که غیر از این باشد زلالت و گمراهی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه حفظ انقلاب و اسلام وظیفه و رسالت همگانی است، بیان کرد: اگر بی تفاوتی نشان دهیم و توانایی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از این همه خون شهدا نداشته باشیم آبروی همه چیز را برده ایم.

 وی اضافه کرد: علمای شایسته و بایسته دین بالاترین قشری هستند که می توانند روشنگری عقلی و شرعی برای مردم در صحنه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *