خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گفتمان انقلابی در کشور گسترش پیدا کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گفتمان انقلابی در کشور گسترش پیدا کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد تا فرهنگ ایرانی، اسلامی، گفتمان انقلابی و امید به معنی صحیح با کارکرد خوب مدیران در جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مدیران کل دستگاه های اجرایی در قالب حلقه صالحین بسیج، اظهار کرد: اعمال خیر و بر در ذات خود اعمال خوب هستند اما جای عمل صالح را پر نمی کنند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم همواره ایمان با عمل صالح ذکر می شود که نشان دهنده معنای خاصی است، افزود: عمل صالح، عملی است که باید هدفمند باشد و در فرمولی قرار گیرد که منتج به نتیجه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف اصلی از نشاء دنیا عبادت است، گفت: عبادت اعم از نماز است و هرکاری که در آن لحظه خاص وظیفه شناخته شود و قصد قربت داشته باشد نیز عبادت است.

وی با بیان اینکه کسی که به معنی صحیح عبادت دارد لحظه ای را بدون عبادت نمی گذراند، بیان کرد: هر لحظه ای را که خارج از عبادت بگذرانیم غصب محسوب می شود.

آیت الله عبادی ادامه داد: برای اینکه جهان عدل جای جهان ظلم را بگیرد کسانی در اجرای عدل موفق خواهند شد و ظلم را ریشه کن خواهند کرد که کارهایشان صالح باشد.

وی با اشاره به اینکه عمل صالح جنبه های متفاوتی دارد و ممکن است در بسیاری از صحنه ها نمود داشته باشد، عنوان کرد: هنگامی که خودی های بیگانه به دشمنان بیرون گِرا دادند که اگر فشار اقتصادی بیاورید نفس انقلاب به خرخره می رسد لحظه ای است که باید جلوی دشمن را گرفت و عمل صالح انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما پیرو عمل صالح به صورت عملی نیستیم و فقط ادعا داریم، اظهار داشت: عوض اینکه سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کند و فعالیت ها توسعه پیدا کند رکود ایجاد می شود و این فرش قرمزی است که برای دشمن پهن شده است.

وی با اشاره به اینکه بیکاری، ضعف تولید و تنبلی در جامعه افزایش پیدا کرده است، افزود: کشور ایران استعداد های زیادی دارد، اما مدیریت وجود ندارد این در حالی است که آنچه سرنوشت جامعه را رقم می زند، مدیریت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر صادرات به موقع داشته باشیم و با غیر محارب ارتباط فنی را حفظ کنیم قطعا پیشرفت خواهیم کرد، بیان کرد: متاسفانه امروز دشمن نسخه بیکاری مردم و جوانان را در وقت فقر و تنگدستی می پیچد.

وی با اشاره به اینکه باید قوی باشیم تا دشمن در مقابل ما کوتاه بیاید، گفت: کسانی که زمینه اشتغال ایجاد می کنند گاهی آنقدر بد عمل می کنند که صدای مردم در می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر اعمال صالح روی زمین بمانند هیچ عبادتی فایده ای در برنخواهد داشت، افزود: امیدواریم فرهنگ ایرانی، اسلامی، گفتمان انقلابی و امید به معنی صحیحش با کارکرد خوب مدیران در جامعه گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید از شعارهای کاذب بپرهیزیم و کار را بر گردن دیگران نیندازیم، اظهار داشت: در انتخابات سال جاری باید درست انتخاب کنیم و بهترین ها را برگزینیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر در مسائل اصلی وظایف خود را انجام ندهیم همه چیز حتی ایمان خود را به باد می دهیم، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید توصیه های رهبری را به دیگران برسانند و به گونه ای عمل کنیم که از کار خود پشیمان نشویم.

منبع: خبرگزاری مهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *