خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: منافع منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی باید برای همه مردم استان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: منافع منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی باید برای همه مردم استان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جبهه اقتصادی بسیار مهم و ارزشمند است گفت: باید مردم در کارها و منافع سهیم بوده و منافع منطقه ویژه اقتصادی برای تمام مردم باشد و کارخانه‌های تعطیل با اراده قوی شما مسئولان و همکاری مردم فعال شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز جبهه اقتصادی بسیار مهم است و باید منافع منطقه ویژه اقتصادی برای همه مردم استان باشد.

وی با بیان اینکه باید مردم در کارها و منافع سهیم باشند افزود: برای افراد با ایمان زمانی کارها و اقدامات گوارا است که مردم از آن بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر مردم تنها از راه دور اقدامات را نظاره‌گر باشند و گذران زندگی آنها سخت باشد مسئولان باید خجالت بکشند و از طرفی به امید خدا اظهار ضعفی که برخی از مسئولان در مقابل بیگانگان کردند با تلاش مدیران و مسئولان پرتلاش به قوت تبدیل شود.

عبادی افزود: باید اقدامات و دستاوردها توسط رسانه‌ها منعکس شود تا مردم در این زمینه اگاهی پیدا کنند که این امر در برابر افرادی که آیه ناامیدی و یأس می‌خوانند مفید خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز جبهه اقتصادی در برابر بیگانگان جایگاه پرارزشی است که امیدواریم شما و افرادی که با نیت خیر در این جبهه تلاش می‌کنید موفق باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی افراد با اظهار ضعف و ندانم‌کاری سبب شدند تا کارخانه‌ها تعطیل شوند و رکود در جامعه حکم فرما شود گفت: باید کارخانه‌های تعطیل و رکود موجود با اراده قوی شما مسئولان و همکاری و تلاش مردم دوباره فعال شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *