خانه / تاپ خبر / تبریک و تسلیت آیت الله عبادی به مسئولان فرهنگی و فعالان حوزه رسانه

تبریک و تسلیت آیت الله عبادی به مسئولان فرهنگی و فعالان حوزه رسانه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تبریک به مسئولان امینی که در جهت فرهنگ جامعه با صدق،‌ حق گویی، سلامت نفس و ارشاد صحیح عمل می کنند و در مقابل تسلیت به برخی که به هر انگیزه ای حق را به ناحق و ناحق را حق جلوه می دهند.

له گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه های گروهی خراسان جنوبی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول بسیج رسانه استان امروز (۱۶ فروردین) به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفتند.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی در این دیدار اظهارداشت: تمام مردم این جدیت را دارند که برای مصرف های روزمره خود، جنس سالم استفاده کنند چرا که می دانند سلامت بدن با جنس سالم ممکن است.

وی با اشاره به اینکه سیستم بدن تمامی انسانها، ورود اشیای خارجی که از طریق دهان و بینی صورت می گیرد را کنترل می کند و به عنوان مثال اگر ماده غذایی فاسد باشد آن را قبول نمی کند، افزود: اما ساختار فکر، فرهنگ و عقیده ای که از مجرای چشم و گوش، به عمق جان انسان سرایت می کند هیچ فیلتری ندارد که هرآنچه مضر است مانند چشم آن را قبول نکند و پس بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان ممیز با تشخیص خود،‌ هم مسئول کار خود و هم مسئول کار دیگران است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید نسبت به سالم سازی جامعه اقدام کنیم،‌ تصریح کرد: مسئولیت هایی که برعهده عناصر فرهنگی و فرهنگ ساز است برخلاف تصور برخی کاسبی نیست بلکه اگر سالم و صحیح باشد (به معنی صحیح ارشاد باشد) باقیات الصالحات محسوب می شود که هیچ چیزی بالاتر از آن نیست.

آیت الله عبادی ادامه داد: جای تبریک و تهنیت دارد به مسئولان امینی که در جهت فرهنگ جامعه با صدق،‌راستی، حق گویی، سلامت نفس و ارشاد صحیح خدمت می کنند و در مقابل تسلیت به برخی که به هر انگیزه ای به افرادی که حق را به ناحق و ناحق را حق جلوه می دهند.

وی خطاب به حاضران گفت: در راه انجام وظایف خود، نه تطمیع شوید و نه با غیرخدا معامله کنید و یا از تهدید نهراسید و تنها با خداوند معامله کنید چرا که هیچ کس جزء پروردگار نمی تواند اجر و ثواب کار فرهنگی را بدهد.

منبع : خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *