خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم ایجاد اشتغال برای ماندگاری مردم در مرز/ مرزبانان خراسان جنوبی بر مرز تسلط دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم ایجاد اشتغال برای ماندگاری مردم در مرز/ مرزبانان خراسان جنوبی بر مرز تسلط دارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از تسلط مرزبان جمهوری اسلامی ایران و استان خراسان جنوبی بر مرز و ایجاد امنیت در کشور،گفت: باید برای ماندگاری مردم در مناطق مرزی اشتغال ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز( ۱۰ فروردین) در دیدار با فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه آمادگی توسعه اقتصادی و کشاورزی و دامداری دارد باید به عنوان طرحی کارشناسی به مسئولان ارائه شود تا با آنان مستند در این خصوص صحبت شود.

 

وی با بیان اینکه باید مسئولان ملزم شوند تا قدمی برای مردم خراسان جنوبی بردارند، افزود: مردم این استان با صبوری در شرایط سخت در این استان زندگی می کنند باید قدر مردم را دانست و اگر مجبور به ترک و مهاجرت از منطقه شوند این برای مردم بسیار خفت بار خواهد بود و در شهرها برای دولت و ملت مشکل ایجاد می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید برای ماندگاری مردم در مناطق مرزی اشتغال ایجاد شود، گفت: مردم و ساکنین در مرز مرزبان هستند و باید برای ماندگاری آنان در این مناطق هزینه کرد تا از مشکلات بعدی و مهاجرت جلوگیری شود.

 

آیت الله عبادی به اهمیت و جایگاه مرزبانی برای امنیت اشاره و بیان کرد: در صحیفه سجادیه امام زین العابدین علیه السلام برای مرزبانان دعا شده و این برای مرزبانان افتخار و خوشبختی است.

 

وی با ابراز خرسندی از تسلط مرزبان جمهوری اسلامی ایران و استان خراسان جنوبی بر مرز و ایجاد امنیت در کشور، ادامه داد: تا زمانی که مرزبانان هوشیار باشند دشمن نمی تواند نفوذ کند و اگر خدای نکرده بخوابید مردم امنیت نخواهند داشت.

منبع: خبرگزرای شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *