خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتصاد مقاومتی سند عزت کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتصاد مقاومتی سند عزت کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در واقع سند عزت ما است، گفت:متکی بودن به خود در توزیع، تولید و نوع مصرف بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال خیر و برکت را در اراده انسان قرار داده است، اظهار کرد: انسان زمانی که اراده خیر کند به خیر و برکت نیز می رسد.

وی با بیان اینکه در اسناد اسلامی اتکای به خود بسیار دیده می شود، افزود: کسی که امکانات داشته باشد اما دست خالی بماند مشمول لعنت خداوند قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هرجا که مدیریت های خوبی انجام شده و رشد کرده است دنیا نیز به او احترام می کند، گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی و متکی بودن به خود در توزیع، تولید و نوع مصرف بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر دنیا بداند که به خود متکی هستیم برای ما احترام قائل است و حدود را نیز رعایت می کند اما هنگامی که ما را محتاج ببیند هیچ حد و مرزی نخواهد داشت.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در واقع سند عزت ما است، بیان کرد: افزودن بر اراده و مسلط بودن بر نفس  عزت و سربلندی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در هر بخشی مسئولیت به قشر خاصی از مردم بر می گردد، افزود: آموزش فنی و حرفه ای برای قشری از مردم که نتوانسته اند به هر دلیلی ادامه تحصیل دهند مایه امید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به دست آوردن مهارت لازم و آماده بودن برای خدمت کاری بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: آموزش فن و مهارت در ظرف چند ساعت و چند روز نعمت بسیار بزرگی برای مردم است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه جایگاه فنی و حرفه ای در کشور جایگاه بسیار خوبی است اما مسئولین دیگر نیز باید شرایطی را فراهم آورند تا یک انسان بتواند به خود متکی باشد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئله رکود برای مردم و مسئولین بسیار نگران کننده است، افزود: امیدواریم زمینه ای فراهم شود که برای امور مردم فکری شود و صنایع و کارخانجات به کار بیفتند و چرخ کشور همواره فعال باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *