خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمايندگان مجلس از حقوق مردم دفاع کنند/ ولایت محور آرمان های دینی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمايندگان مجلس از حقوق مردم دفاع کنند/ ولایت محور آرمان های دینی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نمایندگان مردم در مجلس موظف هستند تا از مسئولینی که باعث ایجاد اختلاف می شوند و به ارزش های قانونی پای بند نیستند؛ سوال کنند که چرا کارهای اصلی  مردم بر روی زمین باقی مانده است؟

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۸ اسفند) در دیدار با مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهمیت مجلس شورای اسلامی از فرمایش امام راحل پیدا است که ایشان فرمودند مجلس شورای اسلامی در راس امور است.

 

وی با بیان اینکه مجلس در تمام امور اولین خشت بنا است، گفت: در این دوره مجلس مردم خراسان جنوبی نمایندگانی را انتخاب کردند که با هماهنگی ارزشی خود به مسائل استان می پردازند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نمایندگان جایگاه نظارت بر قانون و اجرای آن را بر عهده دارند و وظیفه ای سنگین بر دوش نمایندگان است و باید تلاش کنند تا کار مردم بر روی زمین نماند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مسائل حاشیه ای در استان نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: به این دلیل که اگر وقتمان را برای مسائل حاشیه ای صرف کنیم مسائل اصلی استان بر روی زمین باقی خواهد ماند و  مسائل حاشیه ای باعث ایجاد تفرقه در بین آحاد مردم خواهد شد.

 

وی با توجه به اینکه چه کسی باعث ایجاد مسائل حاشیه ای در استان شده است، گفت: کسی که این مسائل حاشیه ای را ایجاد کرده است فریاد می زند که جامعه را دو قطبی نکنید و میان مردم تفرقه ایجاد نکنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام ولایت محور همه آرمان های دینی است، افزود: هر کسی که از این آرمان ها تخلف کند باعث دوقطبی شدن جامعه می شود و اگر می خواهند وحدت مردم حفظ شود باید در راستای قانون عمل کنند و اگر به قانون عمل شود مسائلی مانند حقوق های نجومی به وجود نخواهد آمد.

 

آیت الله عبادی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس موظف هستند تا از مسئولینی که باعث ایجاد اختلاف می شوند و به ارزش های قانونی پایبند نیستند و حرف های خلاف قانون می زنند سوال کنند که چرا کارهای اصلی مردم بر روی زمین باقی مانده است و باعث اختلاف میان مردم می شوند.

 

وی با توجه به اینکه جای این سوال باقی است که آیا به قانون عمل می شود یا خیر، ادامه داد: اگر مسئولین به قانون عمل کنند و برای رفع مشکلات تلاش کنند مردم هم تا جایی که بتوانند همکاری خواهند کرد تا مشکلات سریع تر برطرف شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: برخی افراد در استان کارهای مردم را غیر اصولی می دانند و حرف های غیرمنطقی می زنند؛ شما نمایندگان مردم باید ببینید که این حرف ها از کجا ریشه می گیرند.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *