خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: الگوگیری از صبر مادران و همسران شهدا در جامعه گسترش یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: الگوگیری از صبر مادران و همسران شهدا در جامعه گسترش یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی برگرفته از ایثار و خون شهدا است گفت: الگوگیری از صبر مادران و همسران شهدا در جامعه گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در گردهمایی مادران و همسران شهدای خراسان جنوبی اظهار داشت: افرادی که در جهان ناامنی ایجاد کرده‌اند حتی مردم کشور خودشان هم از این ناامنی در امان نیستند.

وی افزود: امروز مردم همه چیز و همه امکانات را داشته اما در جهنم زندگی می‌کنند زیرا عدلی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در اثر صبر، پیروزی حاصل می‌شود و صبر همواره تکیه‌گاه داشته چون صبر محصول داشتن هدف است.

عبادی افزود: ویرانگری‌ها محصول کار گذشتگان است اما برخی با تعدی و زیاده‌خواهی ظلم را حاکم کردند و امرزوه امنیت از مردم جهان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کشورهای جهان از جمله میانمار، آفریقا، یمن، سوریه عراق و فلسطین درگیر ناامنی هستند اظهار داشت: این موضع یک اتفاق نیست بلکه یک جریانی است که از زمان رحلت پیامبر شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت ایران اسلامی برگرفته از ایثار و خون شهدا است و در شرایطی که امنیت از مردم جهان گرفته شده و در بیشتر کشورها جنگ و ناامنی وجود دارد باید از صبر مادران و همسران شهدا الگوگیری شود و در برابر این ناامنی و ظلم‌ها مقاومت کرد تا به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *