خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «شناساندن ماهيت اسلام» بالاترين خدمت به بشر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «شناساندن ماهيت اسلام» بالاترين خدمت به بشر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین خدمت به نوع بشر شناساندن ماهیت اسلام است، گفت: مردم دچار سرگردانی شده اند و فرصتی ایجاد شده است تا ماهیت اسلام را به جهان بشناسانیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،آیت الله سید علیرضا عبادی عصر امروز (۲۱ اسفند) در دیدار با دانش آموزان دختر منتخب اتحادیه انجمن اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: عناوین دانش آموزی، اتحادیه و اسلامی بسیار با اهمیت هستند.
وی با بیان اینکه دانش آموختن در دیدگاه دین یک فریضه است، گفت: فراگیری دانش برای هر مسلمانی واجب است و ارتقای دانش آموز، سرنوشت جمعیت جهان را رقم می زند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اتحادیه یک کلمه مقدسی است، افزود: انسان زندگی اجتماعی بالاتری از زندگی فردی دارد و هر آنچه که کسب کرده از جامعه بوده است و در جامعه باید وحدت باشد و شرط وصول آن رسیدن به کمال است.
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم باید با ایمان همراه باشد، تصریح کرد: اگر ایمان به علم جهت ندهد بدترین آسیب ها را از علم بدون ایمان انسان تحمل خواهد کرد؛ در دنیای امروز مشاهده می کنید که به خاطر علم بدون ایمان چه جنایت هایی رخ می دهد.
وی با توجه به اینکه ایمان روح علم است، گفت: ایمان به علم جهت می بخشد تا در جهت خدمت به انسان باشد و این علم مفید است و اگر همراه با ایمان نباشد از هر زهری بدتر است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین خدمت به نوع بشر شناساندن ماهیت اسلام است، اظهار داشت: جامعه امروز در جهان بعد از ۷۰ سال به مکتب پوچ گرا روی آورده است و مردم دچار سرگردانی شده اند و فرصتی ایجاد شده است تا ماهیت اسلام را به جهان بشناسانیم.
آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا اسلام را در قالب خشونت و داعش به جهان معرفی کند، تصریح کرد: جامعه اسلامی باید برای نجات انسان پیام اندیشه اسلام ناب را به مردم دنیا برساند.
وی با توجه به اینکه بهترین صادرکننده انقلاب اسلامی به جهان عمل کردن به اسلام ناب در ارزش هایمان است، ادامه داد: امیدواریم جهان برای اجرای عدل آمادگی پیدا کند؛ هر رنجی که مردم جهان می برند به دلیل بی عدالتی است و تا عدالت در جهان پیاده نشود بشر روی سعادت را نخواهد دید.

 

لیلا فلسفی معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی خراسان جنوبی هم در اين ديدار اظهار داشت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تحت عنایت ویژه مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت هستند.
وی به فعالیت های اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: فعالیت اتحادیه انجمن اسلامی شامل هیئت زینبیون، برگزاري مراسم شب های احیا، اعتکاف، قرارگاه های مادران و دختران و برگزاری جشنواره های مختلف است.
معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره لشگر فرشتگان را برگزار کردیم، افزود: این جشنواره در دو مرحله شهری و مدرسه ای برگزار شد و موضوع آن شناساندن زنان مجاهد به نسل امروز بود.
فلسفی در ادامه بیان کرد: جشنواره مدرسه انقلاب را هم در دهه فجر در مدارس برگزار کردیم که دانش آموزان در این جشن حضور بسیار باشکوهی داشتند و مهم ترین ویژگی آن روایتگری انقلاب توسط خود دانش آموزان بود.
وی با اشاره به اینکه در تمام برنامه های اتحادیه دانش آموزان نقش اصلی را بر عهده دارند، ادامه داد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموز محور کار می کند و در خدمت دانش آموزان هستیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *