خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبي انتقاد کرد: جاي تعهد به دين در فعاليت هاي روزمره خالي است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبي انتقاد کرد: جاي تعهد به دين در فعاليت هاي روزمره خالي است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبي با اشاره به اینکه مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم داشتن تعهد به دین است، ادامه داد: جای تعهد به دین در عمل روزمره ما خالی است و باید جای آن را با تعهد به دین پر کنیم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی عصر امروز (۲۱ اسفند) در دیدار با معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: باید این ۳۰ سال پس از انقلاب اسلامی را تحلیل کنیم و ببینیم در چه مواقعی موفق و یا ناموفق بوده ایم.
وی با بیان اینکه دین یک تعهد است، گفت: دین ناب در همه امور برخلاف تفکر سکولاری حضور و نظارت دارد آن انسانی که معتقد است که جهان به حق آفریده شده است باید بداند که ریزترین کارش یک مسئولیت است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبي با اشاره به اینکه مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم داشتن تعهد به دین است، ادامه داد: جای تعهد به دین در عمل روزمره ما خالی است و باید جای آن را با تعهد به دین پر کنیم.
آیت الله عبادی با توجه به اینکه جنایت هایی که در دنیا رخ می دهد ناشی از علم بدون دین است، تصریح کرد: جای دین در جهان خالی است تا علم را جهت بدهد؛ تمام دین تعهد است و عده زیادی نمی دانند که دین چیست و برخی از افراد نمی خواهد بفهمند که تعهد دین چیست!
وی با بیان اینکه اعمال انسان با جنبه های ایمانی و اعتقادی اش ارتباط دارد، گفت: کسی که پايبند دین نیست و دین را تکذیب می کند همان کسی است که مرتکب جنایت می شود و اگر کسی نسبت به جامعه بی تفاوت باشد همان کسی است که نسبت به دین تعهد ندارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه کاش جامعه این حقیقت را درک کند که دین یک تعهد است، بیان داشت: دشمن توطئه و تهدید می کند اما کسی حرف دشمن را می پذیرد که یک انسان بی دین است.

 

آیت الله عبادی در پایان تاکید کرد: خطر اصلی برای کشور کسانی هستند که با ساز آمریکا و اسرائیل می رقصند و اگر بیگانه پرست در کشور وجود نداشته باشد هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت.

منبع : خبرگزاری شبستان

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *