خانه / سخنرانی / پیام ها و نامه ها / نماينده معزز ولي فقيه در خراسان جنوبي در گفتگو با راديو استاني از شركت باشكوه مردم در راهپيمايي روز ٢٢ بهمن قدرداني كرد.

نماينده معزز ولي فقيه در خراسان جنوبي در گفتگو با راديو استاني از شركت باشكوه مردم در راهپيمايي روز ٢٢ بهمن قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،متن اين گفتگو به شرح زير مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

نمي دانم با چه زباني از #مردم_با_بصيرت ايران اسلامي و بلاخص مردم اين استان خراسان جنوبي، سپاسگذاري كنم.

اينها با حضور فوق العاده خودشان امسال در #راهپيمايي ٢٢ بهمن دشمن را از خواب و خيالش خارج كردند.

البته بنده كاره اي نيستم و شرمنده ام، زيرا انگيزه هاي الهي اين مردم از هيچ كس تشكر نمي خواهد، ولي #احساس_خضوع در مقابل اين مردم مي كنم.

آثار داخلي اين است كه اگر بعضي از مسئولين كوتاهي مي كنند در #خدمت_به_مردم تجديد نظر كنند. آثار خارجي آن  اين است كه بلاخره استكبار جهاني بعد از سي و هشت سال حواسش را جمع بگيرد كه با كي روبرو است و پيروزي نهايي جهان بر اساس وعده اي كه خدا داده است #اجراي_عدالت است و ستمگران از ستمي كه بر ملت هاي ضعيف مي كنند، توبه كنند. جهان آينده مال اسلام و عدالت است.

خداوند به اين مردم خير و عاقبت به خير و پيروزي نهايي عنايت كند و به همه ي دست اندركاران كه اين حماسه را زمينه سازي كردند تا مردم احساسات ديني و غيرتهاي ملي شان را به رخ دشمن بكشند به همه شان خير بدهد. به شما(رسانه ها) كه اين حماسه ها را پوشش(خبري) مي دهيد توفيق بيشتر عنايت كند.

بنده كاره اي نيستم كه تشكر كنم؛ براي همه مردم و شما و دست اندركاران اين كار خير دعا مي كنم. خدا شماها را حفظ كند انشاالله كه شيريني پيروزي نهايي و آرمان بزرگ مردم اجراي عدالت بوسيله حضرت مهدي(عج) نصيب شما بشود.

بر شما و همه مردم عزيز درود و سلام مي فرستم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *