خانه / پیام ها / بيانيه مشترك نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي ، نماينده مردم شريف استان در مجلس خبرگان، امام جمعه بيرجند و مجمع نمايندگان مردم شريف استان در مجلس شوراي اسلامي به پاس قدردانی از خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن.

بيانيه مشترك نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي ، نماينده مردم شريف استان در مجلس خبرگان، امام جمعه بيرجند و مجمع نمايندگان مردم شريف استان در مجلس شوراي اسلامي به پاس قدردانی از خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند متعال  را که بار دیگر، توفیق  شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، را شامل حال امت شریف ایران اسلامی و به ویژه شما مردم ولایتمدار، متدین، انقلابی و شهید پرور استان خراسان جنوبی گردانید، تا پیام انقلاب اسلامی ایران را به گوش مظلومان و تشنگان حقیقت عالم برساند.

بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی مردم در استان خراسان جنوبی و سراسر کشور، لبیک به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) شکل گرفت، که ملت با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و انسجام ذره ای از آرمان های انقلابی خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد و امروز باید همگان بدانند که پیروزی‌‌های رزمندگان اسلام در منطقه نشأت گرفته از تفکر ناب انقلاب اسلامی است.

در ۲۲ بهمن امسال مردم با تمام سلایق و تفکرات سیاسی حماسه ای ماندگار ی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ثابت کردند که هرگز از تهدیدات استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار نمی هراسند، و رمز موفقیت در برابر زیاده‌خواهان عالم تفکر “ما می توانیم” و “استکبار و استعمارستیزی” است.

حضور جوانان مومن و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان خراسان جنوبی از دیگر جلوه‌های باشکوه و بسیار خیره کننده و با صلابت بود، امروز سربازان جبهه حق با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، محکم و منسجم در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر دارند که باید از این موهبت الهی شکرگذار باشیم.

اینجانبان از حضور آگاهانه و با بصیرت یکایک مردم فهیم و انقلابی استان خراسان جنوبی و نیز کلیه افرادی که در شکل‌گیری این حماسه ماندگار در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، عزت و سربلندی داریم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

 

سید ابراهیم رئیسی

نماینده مردم شریف خراسان جنوبی در مجلس خبرگان

علی رضایی

امام جمعه بیرجند

 

مجمع نمایندگان مردم شریف خراسان جنوبی

در مجلس شورای اسلامی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *