خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح ایران خار چشم بدخواهان و زیاده‌طلبان دنیا هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح ایران خار چشم بدخواهان و زیاده‌طلبان دنیا هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: مجموعه نیروهای مسلح نظام مقدس اسلامی بر اساس آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی خار چشم بدخواهان و زیاده‌طلبان دنیا هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل پایگاه هوایی نیروی مسلح ارتش در خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ افتخاری در تاریخ ثبت کردند.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروهای مسلح نظام مقدس اسلامی بر اساس آرمان‌ها انقلاب و ارزش‌های دینی خار چشم بدخواهان و زیاده‌طلبان دنیا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن کتاب تاریخ نیست بلکه کتاب هدایت است، یادآور شد: نمونه‌هایی که از تاریخ در قرآن ذکر شده به عنوان درس برای مردم است.

آیت‌الله عبادی به معجزه حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: در جو خفقان آن زمان ساحران ماهر وقتی معجزه حضرت موسی(ع) را دیدند از روی عقیده به خداوند ایمان آوردند و چون این ایمان از روی عقیده بود در مقابل تمام تهدیدهای فرعون ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: انسان زمانی که حق را تشخیص دهد تهدید برایش بی‌معنا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ که هنوز قدرت دیکتاتورها پا برجا بود و حمایت دنیای غرب و شرق از آنها وجود داشت نیروی هوایی در محضر امام راحل حضور یافتند و براساس حق طلبی بیعت کردند، یادآور شد: با ایمان به خداوند تهدیدها و تمجید معنا ندارد.

آیت‌الله عبادی افزود: دنیای استکبار با تمام قدرتی که دارد بر اساس آنچه که پیدا است و گاهی اوقات خواسته و یا ناخواسته خودشان نیز به آن اذعان دارند که اگر می‌توانستیم همه پیچ و مهره‌های تشکیلات هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم ولی در مقابل قدرت ایران ناتوان هستند.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است تا نه تنها پیچ و مهره‌های تشکیلات هسته‌ای ایران را بلکه پیچ و مهره‌های فکر، عقیده و نظام را باز کنند ولی خوشبختانه با ایمان و اقتدار این ملت دشمن نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه در دنیا رایج است این است که نیروهای مسلح پاسبان شکم و شهوت یک سری از افراد خاص هستند، یادآور شد: نیروهای مسلح ایران اینگونه نیستند زیرا هدف آنها رضای خدا و منافع مردم است.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران فرزندان این مردم هستند همچنان که مردم با آنها هستند زیرا نیروی مسلح نیز مدافع منافع مردم‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *