خانه / تاپ خبر / آیت‌الله عبادی: نیرو‌های نظامی و انتظامی خار چشم بیگانگان و بیگانه‌پرستان هستند

آیت‌الله عبادی: نیرو‌های نظامی و انتظامی خار چشم بیگانگان و بیگانه‌پرستان هستند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فیقه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان یگان ویژه استان با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی وظیفه نظم و امنیت جامعه و مرزها را بر عهده‌ دارند، اظهار داشت: شما در حقیقت سربازان امام زمان(عج) هستید که وظیفه نظم و امنیت جانی و مالی مردمان جامعه خود را بر عهد دارید.

وی با اشاره به اینکه مسأله دفاع از خود، دین، ناموس، مرز و امنیت داخلی کشور یک حق مسلم برای جامعه است، افزود: یگان‌های ویژه نیروی انتظامی یکی از نیروهای منحصر به‌فرد در یگان‌های عملیاتی است که در مواقع ضروری که جامعه و مردم به آن نیاز پیدا می‌کند وارد عمل می‌شود.

نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در کشور ما نیروهای نظامی و انتظامی یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین نیروها در سطح بین‌المللی هستند، زیرا در بسیاری از کشورهای جهان نیروهای مسلح آن در دست یک عده ثروتمند قرار دارد که تفنگ و قدرت‌شان را به‌سوی عده‌ای از مردمان ضعیف و ستمدیده نشانه می‌روند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی فرزندان مردم جامعه خود هستند، گفت: شما خار چشم بیگانگان و بیگانه‌پرستان هستید.

منبع: خبرگزاری فارس

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *