خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ۹دی؛ روز بصیرت در شناخت دوست و دشمن/ فتنه ۸۸ آخرین فتنه دشمن نخواهد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ۹دی؛ روز بصیرت در شناخت دوست و دشمن/ فتنه ۸۸ آخرین فتنه دشمن نخواهد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در شناخت دوست و دشمن بصیرت داشته باشیم، گفت: ۹دی روز بصیرت در شناخت دوست و دشمن است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی شب گذشته (۹دی) در جمع مردم سرایان با اشاره به اینکه ۹دی روز بصیرت در شناخت دوست و دشمن است، گفت: جایگاه شناخت دوست و دشمن در دین یک جایگاه استثنایی است.

وی با بیان اینکه عقل دوست انسان و جهل دشمن انسان است، گفت: هر کس که موجب رشد انسان شود دوست و هرجریان و یا شخصی که موجب نقض شود دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در شناخت دوست و دشمن بصیرت داشته باشیم، اظهار کرد: ۹دی روز بصیرت در شناخت دوست و دشمن است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امواج فتنه که فضای اجتماعی را تار می‌کند نتیجه آن این است که دوست و دشمن را اشتباه می‌گیرد، افزود: در سال ۸۸ ظاهر این بود که مردم به کاندیدای خود علاقه دارند اما دشمن مکر و حیله خود را در یک مسئله اجتماعی و مردمی تزریق کرده بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ اولین فتنه نبود و آخرین فتنه هم نخواهد بود، تاکید کرد: شرایط دنیای امروز که به صورت یک دهکده در آمده است که دو قطب توحید و استکبار جهانی و مکتب غرب دارد لذا این صحنه دنیا ناگزیر ایجاب می‌کند که در درگیری حق و باطل فتنه‌‌ها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه‌ها در کمین‌ هستند و هر روز باید آماده و دارای بصیرت برای خاموش کردن فتنه‌ها باشیم، ادامه داد: کتاب ولا‌ها و ولایت‌های شهید مطهری بسیار می‌تواند انسان را در شناخت راه و بصیرت کمک کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه حرام خوری‌ها و ثروت اندوزی باعث انحراف خیلی‌ها از حضرت علی (علیه السلام) شد؛ چراکه عدالت علی(علیه السلام) با این‌ها نمی‌ساخت، گفت: امروز هم خیلی جا‌ها صحنه همین است و آنچه که فتنه‌ها را ایجاد می‌کند بخشی از آن مربوط به حرام خوری‌ها است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *