خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فتنه ۸۸ اولین و آخرین توطئه استکبار نیست/ ملت ایران نظام اسلامی را تثبیت کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فتنه ۸۸ اولین و آخرین توطئه استکبار نیست/ ملت ایران نظام اسلامی را تثبیت کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه ۸۸ اولین و آخرین توطئه استکبار نیست، گفت: بصیرت یعنی در دنیای پرآشوب و تهاجم فرهنگی در حرف و راه حق و دین شک نکنیم و پای آن بیاستیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۹ دی) در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در محل مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند، اظهار کرد: خلقت انسان بر فطرت خدایی است و به صورت فطری بسیاری از زشتی‌ها و خوبی‌ها را درک می‌کند و بر این اساس انسان در نظام خلقت آفریده شد و بر آن تعهد دارد.

وی با بیان اینکه نفس عماره  و شیاطین جن و انس در کمین سیر و سلوک انسان است، افزود: بشر خودش، تعهدش، مسیرش و خدایش را فراموش و غفلت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی به اسم وجدان را خداوند در وجود انسان آفریده است، گفت: در میان همه اقوام است که اگر انسان گناهکار و معصیتکار به خود بیاید حالت توبه به او دست می‌دهد و توبه از بهترین حالت برای انسان برای بازگشت و قرب به خداوند است.

آیت الله عبادی ادامه داد: کسانی که برنامه آنان برنامه ستم است (از مغول گرفته تا امریکا و صهیونیسم جهانی در دنیای امروز) اطلاعات جهانی نشان می دهد اینان بعد از اینکه جنایت می کنند دچار مشکل روانی می شوند چون وجدان آنان را رها نمی کند.

وی با اشاره جامعه نیز چنین حالتی دارد، تصریح کرد: ممکن است جامعه خودش و مسئولیتش را فراموش کند و نسبت به بسیاری از ظلم و ستم‌ها و نامردها بی تفاوت شود اما به موقع و یا بی موقع جامعه به خود برمی گردد و خود را محاکمه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: گاهی ممکن است وقتی  جامعه به خود بیاید که کار از کار گذشته باشد در تاریخ آمده است که توابین کوفه وقتی حسین علیه السلام به کوفه و کربلا آمد نسبت به این قضیه بی تفاوت ماندند و حساس ترین فرصت را سوختند تا اینکه فرزند رسول خدا شهید شد و ناموس خدا به اسارت رفت و مهمتر از آن دین به غارت رفت که تا ۱۴۰۰ سال قد راست نکرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بعد ار حادثه کربلا وجدان جامعه بیدار شد که چرا در مقابل ستم ایستادگی نکردند، افزود: کار به جایی رسید که دنیا بر جامعه آن روز تنگ شد و لذا دیوانه وار از جای خود حرکت کردند تا کشته شوند و از نظر وجدان راحت شوند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) از مردم ایران تعبیر کرد که شما از آنانی که در عهد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بودند بهتر درخشیدید، گفت: مردم ایران در میدان بودند و اگر نبودند بلوک شرق و غرب و مرتجعین منطقه با همه وجود علیه ایران بودند مردم نظام اسلامی را تثبیت کردند و پای آن ایستادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به فتنه سال ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و افزود: رسانه های بیگانگان تصریح می‌کرند طرح براندازی نظام اسلامی در دست فعالیت است اما ملت ایران به موقع در «۹ دی» درخشیدند.

آیت الله عبادی تاکید کرد: فتنه ۸۸ اولین و آخرین توطئه استکبار نیست، فتنه در آستین من و شماست و دشمن هر روز برای ما خواب می‌بیند اما با حضور مردم از دشمن هیچ کاری ساخته نیست.

وی با تاکید بر اینکه نباید از حرکات نرم و تهاجم تبلیغاتی و جنگ نرم دشمنان غفلت کنیم، ادامه داد: دشمن برای نابودی نظام اسلامی بیکار نمی نشیند و نمی خوابد بنابراین ما نیز باید همواره نسبت به دشمن بیدار و هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیکره جامعه که بخش عظیم جامعه است همواره آسیب پذیر است اما کسانی که در راه خدا براساس عقل و دانش خیرخواه جامعه بشری هستند تا پیام انبیاء را به جامعه می رسانند تا چه اندازه کار و ابلاغ آنان در مردم تاثیر بگذارد و در واقع پیکره جامعه بر پشتوانه تفکری باشد که براساس فطرت،عقل و دین  باشد این جامعه شکست ناپذیر است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بیگاناگان و شیاطین بیکار نمی نشینند، افزود: دشمن قانونی ندارد و از هر درنده ای بدتر است امروز بر سرملت‌ها چه می‌گذرد؟ امریکا بعد از جنگ جهانی ۵۰ نوبت در کشورهای مختلف دخالت و جنایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه منابع قانونی غرب و امریکا متاسفانه غیرقانونی است، گفت: کارهای که سازمان ملل می‌کند طبق چه قانونی است؟ تصمیمات شورای امنیت طبق چه حسابی است؟ وقتی امریکا به وسیله نوکران منطقه ای به مردم مظلوم یمن بدون هیچ بهانه ای حمله کرد و مردم ایستادگی کردند سازمان شورای امنیت ملل مردم را محکوم کرد!!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وقتی رئیس کمیته حقوق بشر سازمان ملل وهابی سعوی و رئیس کمیته امنیتی سازمان ملل یک صهیونیستی باشد خود حدیث مفصل بخوان!

آیت الله عبادی تاکید کرد: اما جای تاسف است با این همه اوصف واضح بعضی افراد به ظاهر خودی با کمال پرویی می گویند ما چه نیاز به به سلاح و موشک داریم!

وی یادآور شد: ۷۰ سال است فلسطین را اشغال کردند و هر روز مردم را می کشند و خانه ها را خراب می کند و سازمان ملل از دور نظاره گر است و دم از دموکراسی می‌زنند و اجازه رأی به مردم یمن نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روزی که به وسیله انگلیس استعمارگر پیر کشور فلسطین را به اسرائیل دادند دروغ بزرگی می گویند که سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین، گفت: حرفای زیبای افکار مردم را آسیب می‌زند نباید گول حرفای زیبا را بخورید.

آیت الله عبادی ادامه داد: در فرانسه مهد آزادی اگر کسی تردید کند هلوکاست راست است یا دروغ؟ او را زندان و شکنجه می‌کنند.

به گفته وی از دروغ هولوکاست که به نفع یهودی‌ها ساختند مبتنی بر آن دروغ دیگری می‌گوید فلسطین جمعیت ندارد در حالی که فلسطین نقطه ای از کره زمین است که هیچ گاه تاریخ آن را بدون جمعیت بخاطر نمی‌آورد و با وجودی که ۷۰ سال مردم فلسطین را کشتند و آواره کردند اما هنوز هم اسرائیل از لحاظ سرشماری با حضور فلسطینی ها نمی توانند رقابت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جای تعجب است که عده ای در جمعیت اسلامی و ایران راه بیفتند این جنایاتی که استکبار در سراسر دنیا می کنند را توجیح کنند، بیان کرد: حتی می گویند به خاطر تمایل دشمن که شما موشک نداشته باشید، تسلیم شوید اسم این افراد را چی می توان گذاشت؟

وی بر ضرورت بصیرت جامعه اشاره  و تاکید کرد: بصیرت یعنی در دنیای پرآشوب و تهاجم فرهنگی در حرف و راه حق و عدالت و دین شک نکنیم و پای آن بیاستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *