خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حکایت نفوذ دشمن در بین مردمان بی‌‎بصیرت صدر اسلام/ تاریخ در حال تکرار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حکایت نفوذ دشمن در بین مردمان بی‌‎بصیرت صدر اسلام/ تاریخ در حال تکرار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان اسلام وقتی با لباس اسلام در بین مردم ظاهر شدند به وسیله خود مردم بی بصیرت اسلام را کوبیدند و اهل بیت(علیهم السلام) را به شهادت رساندند و هر کجا انسان مومن و پاکی بود را از پا در آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله عبادی شب گذشته (۸ دی) در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در شهرستان خوسف، اظهار داشت: جای تامل دارد که بعد از بعثت پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) و اجرای حکومت عدل، اما یک دفعه امت اسلام چشم باز کرد دید که فرزندان ابوسفیان و مراون بن حکم، زمام امور مسلمین را در دست دارند و اموال مسلمین را می برند و مومنان را می کشند و در کنار آن هم نماز و روزه هم به موقع می گیرند.

وی با بیان اینکه پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم)، فرزندان مروان بن حکم و ابوسفیان را به خاطر فسادشان تبعید کرد تا در بین مردم نباشند چراکه مردم را فاسد می کنند، زمام امور را به دست گرفتند، گفت: اینها به این هم اکتفا نکردند و به تبلیغات سوء به وسیله خود مردم با اسلام و خاندان پیامبر پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) جنگیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از تاریخ عبرت بگیریم، اظهارداشت: افرادی که اهل بصیرت بودند اینها را می فهمیدند.

آیت الله عبادی گفت: اگر دشمن در لباس دشمنی کار از او ساخته نباشد، لباس دوستی به تن می کند و با لباس دوستی کار می کند که هیچ دشمنی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه ماهیت جنگ صفین و صحنه کربلا، ماهیت جنگ بدر، حنین و احزاب است، گفت: دشمنان اسلام وقتی با لباس اسلام در بین مردم ظاهر شدند به وسیله خود مردم بی بصیرت اسلام را کوبیدند و اهل بیت(علیه السلام) را به شهادت رساندند و هر کجا انسان مومن و پاکی بود از پا در آوردند.

تاریخ در حال تکرار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاریخ در حال تکرار است و دقیقا در چنین صحنه ای قرار داریم، گفت: اروپا و غرب و صهیونیست ها، ماهیت آنها از صدها سال جنگ علیه اسلام و مسلیمن حکایت دارد که نمونه آن مبارزه با مسلمانان اندلس است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه انگلستان در هر کجا رفت، فساد ایجاد کرد، افزود: انگلستان در ایران در زمانی که ایران ۱۹ میلیون جمعیت داشت، با چراغ خاموش ۹ میلیون انسان را از پای درآورد.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال این است که چراغ خاموش با فرهنگ و اندیشه قران بجنگند و بر مردم بی بصیرت مسلط شوند، گفت: این ها از هیچ دشمنی فروگذار نکردند و هر کاری که توانستند انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه غربی ها صدام را تجهیز کردند و ۸ سال شهرها ویران شد، و مردم به شهادت رسیدند و اسیر و جانباز و آزاده شدند، ادامه داد: این سلاح های شیمیایی را همین استکبار به صدام دادند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ۷۰ سال است که یک کشور مسلمان را اشغال کردند و هر وقت به هر بهانه‌ای هرکس را خواستند، کشتند؛ اما سازمان ملل کجاست؟ گفت: آنها اگر صدام را تجهیز کردند و هوایپمای ما را با ۲۹۰ نفر بدون جرم ساقط کردند، بدتر از اینها آن تفکر بی بصیرت و کوری است که این مسائل را نمی بیند و بعد این دشمن هزار ساله را بزک می کند و صریح می گویند که ما چرا تجهیزات نظامی داشته باشیم؟

وی افزود: این حرف است که یک انسان عاقل بزند، آن هم در جامعه ای که اگر کشوری نتواند از خود دفاع کند محکوم به نابودی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: روز به روز انسانهای بی گناه را در کشورهای مختلف دنیا از جمله افغانستان و غیره را می کشتند و می گویند که اشتباه شده است.

آیت الله عبادی گفت: از طرفی شاهد حقوق های نجومی، وام های بزرگ و ثروت اندوزی فراوان از سوی برخی ها هستیم و از طرف دیگر برخی افراد نان که هیچ بلکه برای آب خوردن خود هم مشکل دارند.

وی با بیان اینکه در زمانی که دشمن نقشه نابودی جهان اسلام را دارد، برخی در داخل کشور نقشه های دشمنان را توجیه می کنند، تصریح کرد: تنها چیزی که دشمن را سرجای خودش می نشاند، قدرت ایران اسلامی در تمامی ابعاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی ها نوکر خودشان را خودشان انتخاب می کند و نوکر داوطلب نمی پذیرند، گفت: هنگامی که اندلس سقوط کرد، به گفته نویسندگان اندلس این کار ۵۰۰ سال تمدن دنیا را به عقب انداخت.

آیت الله عبادی افزود: دشمن بعد از اینکه روح عملی اسلام و قرآن را از مردم اندلس گرفت، به آنها حمله کردند و همه آنها را قتل عام کردند، اما قبل از آن نوکران خود را و آنهایی که در رسیدن به این هدف آنها را همراهی کردند، آتش روشن کردند و همه آنها را در آتش سوزاندند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با عنوان های مختلف به وسیله هر راهی به دنبال ایجاد تفرقه است، گفت: در فتنه ۸۸ دشمن پرده را کنار زد و رسما بیان کرد که طرح براندازی جمهوری اسلامی در کار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی ها برای عوام فریبی می گویند ما می خواهیم با دنیا رابطه داشته باشیم، افزود: اسلام و انقلاب مال همه دنیا است و ما هم می خواهیم که با همه دنیا رابطه داشته باشم؛ اما نه رابطه گرگ و میش.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اسلام اجازه نمی دهد که سلطه هیچ کس را بپذیریم، گفت: این کشورهای اروپایی که این همه جنایت در دنیا می کنند لیاقت مذاکره با ایران ندارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *