خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحقق وحدت آسیب ناپذیر در گرو عمل به قانون است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحقق وحدت آسیب ناپذیر در گرو عمل به قانون است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی در جامعه وحدت ملت را نمی خواهند، گفت: وقتی به وحدت خودکار و آسیب‌ناپذیر خواهیم رسید که خط مشی خود را قانون قرار دهیم و قانونمند عمل شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز ( ۱ دی)  در دیدار با امام جمعه و طلاب شهر خضری اظهار کرد: در هر جامعه ای عده ای هستند که وحدت ملت را نمی خواهند کسانی هم بی‌غرض هستند اما شیوه رفتارشان اختلاف برانگیز است.

وی به اهمیت و ضرورت وحدت و یگانگی در جامعه اشاره کرد و افزود: تفرقه و اختلاف بیماری است که مانند بیماری های جسمی و شخصی برای آن سیستمی است چرا که دنیای ما دنیای علت و معلول است و هیچ چیزی بدون علت به وجود نیامده و از بین نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی به وحدت خودکار و آسیب‌ناپذیر خواهیم رسید که خط مشی خود را قانون قرار دهیم و اگر قانونمند عمل شود وحدت وجود خواهد داشت.

آیت الله عبادی تصریح کرد: اما اگر احساسی و براساس انگیزه های گوناگون عمل کنیم اخلاق و عمل و برخورد‌ها نیز گوناگون می شود که نتیجه آن به وجود آمدن اختلاف است.

به گفته وی در جامعه پیشرو وقتی موفق می شویم که هر کسی جایگاه و کار خود را بشناسد و نسبت به آن تعهد داشته باشد اما متاسفانه این مهم در جنبه میدانی وجود ندارد و افراد بدون توجه به وظیفه و جایگاه قانونی خود، مشغول کارهای جانبی می شوند و اینگونه است که خود به خود تفرقه در جامعه به وجود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر هر کسی کار خود را انجام دهد این وحدت است، ادامه داد: باید به قانون و شرع  و عقل برگردیم و احساسات و سلیقه های شخصی را وارد کار خود نکنیم.

آیت الله عبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قانون ما ارتباط با جهان است، گفت: این ارتباط در هر جهتی فرق می کند و کسانی که غالباً می گویند با دنیا ارتباط برقرار کنیم منظورشان اسرائیل و امریکا است اما این دو ضد بشریت هستند.

وی بیان کرد: گاهی افراد کم می‌آورند و می خواهند با سخن آن را جبران کنند اما حرف زدن دردی را دوا نمی‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *