خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: انحرافات در جامعه مانند بیماری مسری گسترش می‌یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: انحرافات در جامعه مانند بیماری مسری گسترش می‌یابد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر انسانی که منحرف می‌شود مانند طاعون کل جامعه را فرا می‌گیرد، گفت: در دنیای امروزی که فساد در جامعه زیاد است باید تلاش کنیم تا کودکان خود را از انحرافات دور کنیم، زیرا انحرافات مانند بیماری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: همواره علم همراه با تزکیه مورد تأکید انبیاء بوده است و باید همه نسبت به کسب این دو فضیلت در کنار هم تلاش کنیم.

وی افزود: آنچه سبب می‌شود تا یک انسان ضایع نشود تربیت و آموزش‌های دوران کودکی او است و هر انسانی که منحرف می‌شود مانند طاعون و وبا کل جامعه را فرا می‌گیرد که در این هنگام نقش مربیان پر رنگ‌تر می‌شود و باید برای کودکان مانند نجات غریق عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: امرزو تهاجم و فساد دنیا را پر کرده است و باید تلاش کنیم تا با آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و آموزش‌های تجربی کودکانمان را نجات دهیم.

وی بیان کرد: کارکردن در کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان کاری بسیار با اهمیت است و آنها کارشان از آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه هم  مهم‌تر است زیرا آنها روبنای بر کانون هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *