خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هوشیاری و بصیرت راه شناخت فتنه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هوشیاری و بصیرت راه شناخت فتنه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هوشیاری و بصیرت راه شناخت فتنه‌های دشمنان است، هدف دشمنان نابودی اسلام است.

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از  خبرگزاری ایرنا، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روز شنبه در جمع علمای شیعه و سنی شهرستان درمیان، افزود: باید دشمن را در هر لباسی بشناسیم برای جلوگیری از آسیب توطئه های دشمنان تنها حکم خداوند متعال را اطاعت کنیم.
وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی ، کودکان و انسانها را سر می برند، در اسلام چیزی به نام تروریست و آواره کردن انسان ها نداریم.
آیت الله عبادیبیان کرد: باید در مقابل توطئه های گوناگون دشمنان و هر اقدامی را که به نام اسلام انجام می دهند، هوشیار باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در قرآن کریم نیز به تفرقه اندازی دشمنان در بین مسلمانان اشاره شده است، اظهار کرد: باید مسلمانان از پرداختن به احساسات و مسائل افراطی فاصله بگیرند و از کفار و مشرکین تبعیت نکنند و تنها تابع قرآن باشند.
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تاکنون مسلمانان در طول تاریخ آسیب‌های فراوانی دیده اند، گفت: اندلس یکی از کشور های مسلمان و پیشرفته از نظر علم، فرهنگ، و تکنیک بود که با طرح و برنامه های دشمنان اسلام سقوط کرد.
وی عنوان کرد: با نفوذ اروپاییان در کشور مسلمان اندلس و با ارائه برنامه های ضد فرهنگی، ضد اعتقادی، تضعیف اعتقادات مردم و نفوذ در برخی از مسئولان برنامه های شیطانی خود را در این کشور پیاده به هدف خود یعنی نابودی اندلس مسلمان رسیدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با ارائه برنامه هدفمند توسط دشمنان در آندلس ماهیت اسلامی این کشور از بین رفت، شرایط برای از بین بردن مسلمانان توسط کفار فراهم شد.
به گفته وی هدف دشمن از بین بردن شیعه و سنی نیست بلکه هدف او آن است بر مسلمانان پیروز شود، دشمن به دنبال این است که احکام قرآن در بین مسلمانان رخت بربنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه سرزمین های اسلامی غنی ترین اراضی از نظر منابع خدادادی است، اضافه کرد: دشمن به هر شکل ممکن به دنبال تفرقه در بین مسلمانان است.
به گفته وی اگر هوشیار نباشیم دشمنان از هر بهانه ای برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کنند.
آیت الله عبادی عنوان کرد: دشمنان با طراحی برنامه های هدفمند به دنبال نفود در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند، برای رسیدن به اهداف خود بر روی کوچکترین مساله ای برنامه ریزی می کند.
وی از قرآن به عنوان کتاب هدایت یاد کرد و یادآور شد: قرآن کتاب بهره برداری از تاریخ است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *