خانه / تاپ خبر / آیت الله عبادی: جهاد اکبر یعنی بصیرت داشته باشیم/ حرف دشمن پیروی نکنیم/ علاج توطئه‌های دشمن در هوشیاری و بصیرت است.

آیت الله عبادی: جهاد اکبر یعنی بصیرت داشته باشیم/ حرف دشمن پیروی نکنیم/ علاج توطئه‌های دشمن در هوشیاری و بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دشمن در مسائل اقتصادی و فرهنگی در داخل کشور افرادی همسو و هم‌نظر و پیرو خود نبیند در این حوزه‌ها هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و از دشمن هیچ کاری ساخته نیست و زمین‌گیر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در مراسم اربعین حسینی در جمع مردم عزادار شهرستان فردوس اظهار کرد: گاهی غفلتی که بر ما غالب می‌شود این است که وقتی موضوع سلامت مطرح می‌شود بلافاصله سلامت تن و جسم به ذهن ما خطور می‌کند و اکثر ما از سلامت اندیشه، فکر، دل و انسانیت غافل هستیم.

وی افزود: انسان همانطور که برای آزمایش و چکاپ تن و بدن به پزشک مراجعه می‌کند باید اندیشه و دل را هم مورد چکاپ قرار دهد و ابزار این چکاپ و آزمایش آن است که به باطن خود رجوع کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه ماهیت انسانیت را مشخص می‌کند این است که دل انسان کجا و با چه کسی است بنابراین با توجه به اینکه بزرگ‌ترین سرمایه انسان، دل اوست نباید این دل را به هر قیمتی و برای هرکسی و هرجایی معامله کرد.

عبادی تصریح کرد: امروز سیاست‌های شوم غرب به سرکردگی آمریکا علیه مظلومان جهان به تمام دنیا سرایت کرده است و جوانان ما باید مراقب باشند و احتیاط کنند که فریب هر شعار، قیافه و توجیهی را نخورند.

وی یادآور شد: اگر خدای ناکرده دل شما به سوی تقوا، بندگی خدا، انقلاب و حزب‌الله گرایش ندارد و گرایش به سوی کسانی است که بدی‌ها و ارتباط با آمریکای ستمگر را توجیه می‌کنند، مریض هستید و باید توبه کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: کسی که قومی، جمعیتی، حزبی یا جریانی را دوست بدارد با آنان محشور می‌شود بنابراین نباید طوری رفتار کنیم که دل ما به سوی بیگانه، ضداسلام، ستمگر و نوکران نفوذی گرایش داشته باشد و روزی با آنان محشور شود.

مراسم عزاداری اربعین حسینی ظهر امروز با حضور هیئت‌های مذهبی شهرستان فردوس در محل بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) شهرستان فردوس برگزار شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *