خانه / تاپ خبر / آیت الله عبادی در جمع بسیجیان: امام خمینی (ره) ملت ایران را از ذلت و بردگی نجات داد/ حزب الله لبنان سنبل اندیشه بسیجی است

آیت الله عبادی در جمع بسیجیان: امام خمینی (ره) ملت ایران را از ذلت و بردگی نجات داد/ حزب الله لبنان سنبل اندیشه بسیجی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بصیرت و هوشیاری لازمه جامعه اسلامی است، گفت: باید تفکر بسیجی در جامعه گسترش و توسعه یابد و بسیجیان بر تلاش خود بیافزایند تا در مقاطع سرنوشت ساز این تفکر شکست نخورد.

 

 به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز( ۲۹ آبان) در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: امام خمینی( ره) وقتی نقشه بسیج را به عنوان راهکار عنایت فرمود منحصر به یک قشر نبود و این وظیفه همه اقشار جامعه است که از دین، ناموس و کشور دفاع کنند.

وی افزود: اما این به دلیل قرن ها حکومت ظَلَمه قالب بود و چنان مردم را کوبیده اند که نه تنها مردم احساس مالکیت بر ارزش ها ندارند بلکه احساس مالکیت بر خود را نیز ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام است و رهبری آن با فقیه جامع الشرایط است، گفت: نقشه راه بسیج ابتکار امام راحل نیست این فقه امام است و این دین مردم است که می گوید بسیج متعلق به مردم است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تصرف بر تمام ممالک جهان نقشه راهی است که اروپا برای همه ریخته است، ادامه داد: اما انقلاب اسلامی براساس فقه و نظر فقیه عادل آمد و این برنامه را عوض کرد.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه در قانون عوض شده اما هنوز در جامعه عوض نشده است و تک تک ما در این خصوص مسئول هستیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تشکیلات آقامنشی را در جامعه پایین آورد و گفت باید مردم مالک باشند بنابراین مردم این اعتبارات را به مسئولان می دهند و با دست خودشان افرادی را انتخاب می کنند و براساس قانون دولت موظف است به عنوان خدمتگزار کارهای مردم را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اما مشکل اینجاست که هم ژن شاه پرستی در من و شما است و هم ژن شاهنشاهی در کسی است که رأی مردم را به دست آورده!!

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه چون ناآگاه هستیم خود ما برای خود پادشاه درست می‌کنیم، گفت: باید بسیج به مردم آگاهی عمومی بدهد و قانون در جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ما را از حالت مملوکیت و بردگی به برکت اسلام نجات داد و ما را صاحب و مالک کرد، افزود: اما عرضه ای که از حریم خود دفاع کنیم را نشان نداده ایم بنابراین باید تک تک ایرانیان روح بسیجی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه ما به هر کسی رسیدیم آبرو دادیم و هرکسی در کار ما دخالت کرد ریش و قیچی را به دست او دادیم حال آنکه نباید چنین باشد چرا که در صدر اسلام این کار شد و مردم رو دادند و حکومت به دست بنی امیه‌ها و امثال آن ها افتاد.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه بصیرت و هوشیاری لازمه جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی هسته های مقاومت سوریه را در نمی یافت امروز سوریه در شکم اسرائیل بود و اگر تفکر بسیجی یمن را به حرکت وا نمی داشت امروز انقلاب یمن از بین رفته بود.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان سنبل اندیشه بسیجی است که توسط سید حسن نصرالله رهبری می شود و امروز به کام دشمنان تلخ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر مسلمانان با اندیشه بسیجی باشند دشمن خفه می شود، گفت: باید تفکر بسیجی در جامعه گسترش و توسعه یابد و بسیجیان بر تلاش خود بیافزایند تا در مقاطع سرنوشت ساز این تفکر شکست نخورد.

آیت الله عبادی خطاب به بسیجیان، بیان کرد: باید فرصت را از دشمن در آستین بگیرید و اجازه ندهید دشمن بیش از این به فرهنگ و استقلال و اقتصاد و اندیشه شما طمع کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *