خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخی امروز در داخل کشور حرف دشمن را می زنند درصورتی که مردم به آنها به چشم خودی نگاه می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخی امروز در داخل کشور حرف دشمن را می زنند درصورتی که مردم به آنها به چشم خودی نگاه می کنند

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله «نفوذ» را مطرح کرده اند، ادامه داد: برخی امروز در داخل کشور حرف دشمن را می زنند درصورتی که مردم به آنها به چشم خودی نگاه می کنند به عنوان مثال برخی می گویند چه نیازی به تسلیحات نظامی است؟ برخی از کشورها در این زمینه سرمایه گذاری نکرده اند ما هم مثل آنها؟

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سد علیرضا عبادی امروز (۲۶ آبان) در مراسم اختتامیه دوره بصیرت خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق اظهار داشت: داشتن بصیرت دل و قلب در زندگی، یک شرط لازم است.

 

وی با طرح این سوال که بصیرت را باید از کجا فرا بگیریم و چرا انسان به عنوان اَشرف مخلوقات در دریافت این مهم مانده است؟ افزود: انسان باید خود به دنبال کسب بصیرت و فراگیری آن برود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن در یک جنگ تمام عیار از هر سو به کشور ما هجوم آورده است، مخوف ترین هجمه را هجوم فرهنگی دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ۲۵ سال قبل به بحث تهاجم فرهنگی اشاره کردند، در آن دوران رهبران دنیا نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان ندادند و با گذشت ۵ سال از این فرمایش معظم له، برخی رهبران دنیا همان هشدار را دادند.

 

وی با اشاره به اینکه بعدها رهبر معظم انقلاب به بحث «غارت فرهنگی» و بعد از آن «شبیخون فرهنگی» اشاره کردند، اظهار داشت: تمام سرمایه یک کشور، فرهنگ آن کشور است و به رغم هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب بازهم، برخی توجه لازم را ندارند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه نسخه پیروز شدن در مقابل دشمن از دیدگاه قرآن «پیروی نکردن از دشمن» است، گفت: امروز خطر برای اسلام از سوی کسانی احساس می شود که به اسم مسلمان هستند اما کارگزار بیگانه هستند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله «نفوذ» را مطرح کرده اند، ادامه داد: برخی امروز در داخل کشور حرف دشمن را می زنند درصورتی که مردم به آنها به چشم خودی نگاه می کنند به عنوان مثال برخی می گویند چه نیازی به تسلیحات نظامی است؟ برخی از کشورها در این زمینه سرمایه گذاری نکرده اند ما هم مثل آنها؟

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ترجمه اندیشه دشمن از زبان دوست نما یک خطر است، ادامه داد: سخنی که یک روز کمونیسم نسبت به ارزشهای دینی می گفت امروز زبان برخی در داخل گفته می شود که این خود همان نفوذ و خطری است که احساس می شود.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: باید با چشم عقل، عرفان و تجربه دوست را از دشمن بازشناسیم چرا که دشمن هر روز یک چهره و قیافه جدیدی به خود می گیرد.

 

حجت الاسلام خیرمحمدی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) هم در این مراسم گفت: خانواده هدف اصلی دشمن در ناتو و نفوذ فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند که یکی از اعضای خانواده (پدر، مادر و فرزندان) را در راستای اهداف خود شکار کند، افزود: امروز این مهم دستور اتاق های فکر صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام خیرمحمدی کنترل اذهان شیعه و مسلمانان را آخرین دستور صادر شده از اتاق های فکر دشمن ذکر کرد و اظهار داشت: تمام ارزش یک مسلمان به ذهن و فکر او است،‌اگر این فکر و ذهن به سمت خداوند باشد موجب عزت و سرافزاری او می شود.

 

اختتامیه نهمین دوره بصیرت خانواده های کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق که به مدت سه روز در بیرجند برگزار شد، با تجلیل از خانواده های شرکت کننده به کار خود پایان داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *