خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پایگاه بانوان در تشکیلات خانواده محکم شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پایگاه بانوان در تشکیلات خانواده محکم شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پایگاه بانوان در تشکیلات خانوادگی باید محکم شود بدین معنا که زن در خانواده به گونه ای تامین شود که کاملا به آنچه در غیر خانواده است حالت بی اعتنایی پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۵ آبان) در دیدار با مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاههای اجرایی اظهار کرد: باید پایگاه بانوان در تشکیلات خانوادگی محکم شود بدین معنا که زن در خانواده به گونه ای تامین شود که با این قرارداد تامین که در شرع و فقه است زن کاملا به آنچه در غیر خانواده است حالت بی اعتنایی پیدا کند.

وی با تاکید به اهمیت و جایگاه زن در خانواده و جامعه، افزود: اگر زن در جامعه تباه شود مهمترین نیروهای فعال جامعه یعنی جوانان از اهداف بزرگ انسانی راکد می شوند و تباه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر جوانان جامعه آسیب ببینند در درازمدت دیدگاه های جامعه عوض می شود و ارزش ها تبدیل به ضد ارزش شده و صداقت و اعتمادها از بین می رود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه طراحی که دشمنان علیه نظام اسلامی دارند با برنامه ریزی و حساب شده است، تاکید کرد: دشمن برای تباه کردن جامعه و تصرف آن از طرح های خاصی استفاده می کند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا دختران و زنان را در تمایلات عقیدتی متزلزل کنند و اگر دشمن شیوه های اسلامی را از بین ببرد جامعه را تصرف کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سرنوشت جامعه را زنان متعهد، فعال و پاکدامن تعیین می کنند، گفت: مردان بزرگ فرزندان زنان بزرگ هستند و مردانی که دچار ضعف هستند بیشتر این است که مادران آنان به لحاظ اندیشه ضعیف بوده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *